کد خبر: ۱۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 08
سامسونگ وایت‌بورد ۵۵ اینچی Flip را مخصوص جلسات مشارکتی و اتاق‌های کنفرانس طراحی کرده است.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ امروز در نمایشگاه CES 2018 از وایت‌بورد دیجیتال Flip رونمایی کرد که می‌تواند به حالت عمودی یا افقی مورد استفاده قرار گیرد. این وایت‌بورد به‌منظور استفاده در اتاق‌های کنفرانس طراحی شده و دارای پایه‌ی نگهدارنده‌ی قابل تنظیم است. همچنین به واسطه‌ی چرخ‌های تعبیه‌شده در این پایه، می‌توان وایت‌بورد را آزادانه در محیط اداره جابه‌جا کرد. سامسونگ اطلاعات دقیقی از سیستم‌عامل یا نرم‌افزار به‌کاررفته در این دستگاه منتشر نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد از نوت برداشتن، اضافه کردن تصویر و سایر ویژگی‌های مورد نیاز در جلسات، روی صفحه‌ی 4K این دستگاه پشتیبانی می‌شود.

سامسونگ فلیپ از اتصالات بی‌سیم، یواس‌بی، پورت‌های رایانه و موبایل نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند تقریبا هر دستگاهی را به‌راحتی به آن متصل کند. حتی می‌توانید محتوای در حال نمایش در وایت‌بورد را روی رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها به اشتراک بگذارید. تا سقف چهار کاربر می‌توانند همزمان با استفاده از قلم یا انگشت خود روی صفحه بنویسند. به نظر می‌رسد نرم‌افزار مخصوص جلسات نیز در نظر گرفته شده است تا کار ذخیره‌سازی محتوای جلسات در دیتابیس مرکزی آسان شود.

وایت‌بورد فلیپ Flip

سامسونگ با ارائه‌ی این محصول مشخصا به مصاف سرفیس هاب مایکروسافت و جم‌بورد گوگل رفته است. این دو رقیب Flip، وایت‌بوردهایی ۵۵۵ اینچی هستند که برای مقاصد تجاری و کنفرانس‌ها طراحی شده‌اند. البته گوگل و مایکروسافت نرم‌افزار و سرویس‌های اغواکننده‌ی خود را دارند؛ اما سامسونگ این شاخصه‌ی بسیار مهم را ندارد. این شرکت در ماه جاری فلیپ را عرضه خواهد کرد؛ اما فعلا از قیمت و سایر جزئیات عرضه اطلاعاتی منتشر نکرده است.





منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار