کد خبر: ۱۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 07
Slayaway Camp یک بازی اندروید و آیفون متفاوت در سبک پازل است که از قضا خشونت بسیار بالایی هم دارد.

به گزارش آی تابناک : تا به امروز بازی‌های پازل مختلف و زیادی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها، از همان سبک و سیاق همیشگی آثار این سبک پیروی می‌کنند و برخی هم سعی می‌کنند تا تجربه‌ای خلاقانه ارائه کنند که مخاطبین، تا پیش از این نمونه‌اش را تجربه نکرده باشند. بازی اندروید و آیفون Slayaway Campp یکی از همین گروه  دوم بازی‌ها است که یک بازی پازل شدیدا خشن به شمار می‌رود!

در بازی Slayaway Camp، گیمر در نقش یک قاتل قرار می‌گیرد که هدفش، به قتل رساندن هدف‌هایش با روش‌های خشنی مثل فرو کردن قیچی در چشم آن‌ها یا تکه تکه کردن‌شان با اره برقی است. اما این کار به همین سادگی هم نیست و برای اینکه بتوانید هدف را بکشید، باید یک نوع پازل حرکتی را حل کنید. به این صورت که شخصیت شما، توانایی حرکت در یکی از چهار جهت اصلی بالا، پایین، چپ و راست را دارد. از طرف دیگر، مثلا وقتی که انتخاب می‌کنید وی به سمت چپ حرکت کند، تا زمانی که به یک مانع یا مثلا هدفش نرسد، متوقف نخواهد شد. حال باید با همین مکانیزم‌ها شخصیت بازی را به شکلی حرکت دهید که اولا به هدفش رسیده و وی را به قتل برساند و بعد هم به نقطه خروج از مرحله بروید.

 بازی اندروید و آیفون Slayaway Camp

با اینکه چند مرحله ابتدایی بازی ساده هستند و به راحتی با حرکت در چند جهت می‌توانید هدف‌تان را به قتل برسانید، اما به مرور زمان چالش‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند. برای مثال در برخی مراحل، باید نهایتا با ۶ حرکت هدف را به قتل برسانید و در غیر این صورت، پلیس رسیده و شما را دستگیر خواهد کرد. یا در مثالی دیگر، ممکن است گاهی هدف را بکشید اما خودتان را در شرایطی پیدا کنید که با حرکت به هرکدام از جهت‌ها، در یک تله می‌افتید و خودتان هم کشته می‌شوید. در این حالت متوجه می‌شوید که باید از روش دیگری هدف را به قتل می‌رساندید تا خودتان هم در تله گیر نکنید. در کل به مرور زمان مراحل متنوع‌تر و سخت‌تری را در بازی تجربه خواهید کرد و بیش‌تر از اینکه از کشت و کشتار بازی لذت ببرید، از حل کردن پازل‌های آن لذت خواهید برد!

بازی با وجود خشونت بالا، طنز خوبی هم دارد که تجربه آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند

البته با اینکه چندین بار به خشونت موجود در بازی اشاره کردیم، اما سازندگان در همان مرحله اول این امکان را به‌تان می‌دهند که نمایش صحنه‌های خشن بازی را کاملا غیرفعال کنید و صرفا از پازل‌های بازی لذت ببرید. بازی Slayaway Camp در مجموع بیش از ۱۴۰ مرحله مختلف دارد که این مراحل، در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌اند و می‌توانید از قسمت فروشگاه، گروه مراحل را انتخاب کرده و آن‌ها را تجربه کنید. جالب اینکه بازی با وجود خشونت نسبتا بالا، طنز جالبی هم دارد و مثلا می‌توانید شخصیت‌های قابل بازی مختلفی را به مرور زمان باز کنید که برخی از آن‌ها، شباهت زیادی به شخصیت‌های اصلی فیلم‌های ترسناک مشهور دارند.

 بازی اندروید و آیفون Slayaway Camp

بازی پازل Slayaway Camp، گرافیکی خاص شبیه به بازی ماینکرفت دارد. طراحی کاراکتر‌های مختلف بازی و همچنین صحنه‌های کشته‌شدن شخصیت‌ها به شیوه‌های خشن و خونین، با کیفیت بالایی طراحی شده‌اند و از طرف دیگر، گروه موسیقی کانادایی GNÜ TRUNTION هم وظیفه ساخت موسیقی بازی را برعهده داشته و بازی از حیث صوتی نیز کم و کاستی‌ای ندارد. بازی Slayaway Camp همچنین با قیمت ۳ دلار عرضه شده است و با خرید آن، به تجربه‌ای کامل دسترسی خواهید داشت که در آن، خبری از موارد آزاردهنده مثل تبلیغات نیست.

در مجموع، تا به امروز بازی‌های زیادی در سبک پازل منتشر و باعث شده‌اند که این سبک، حتی تا حدودی هم اشباع شده باشد. اما در بین بازی‌های گاها تکراری این سبک، Slayaway Camp بازی منحصر‌به‌فردی به شمار می‌رود که ارزش تجربه کردن را دارد. پس اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید، دانلود بازی Slayaway Camp قطعا پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Volleyball Championship



منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار