کد خبر: ۱۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 06
اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) به‌تازگی در توئیتر به عنوان به شدت مورد انتظار Spider-Man پرداخته و جزئیات کم اما جالب و خوبی را به اشتراک گذاشته است.
به گزارش آی تابناک : سازندگان یک تست در سطح استودیو برای تجربه‌ی بازی Spider-Man یا اصطلاحاً پلی‌تست (Playtest) انجام می‌دهند و نسخه‌ و محصول کنونی‌شان را امتحان می‌کنند.

این بعد از ظهر کمی Spider-Man بازی کرده‌ام و نمی‌توانم صبر کنم که دوباره به کار رسمی خود بازگردیم. اینسومنیاک فوق‌العاده عمل می‌کند و ۲۰۱۸ سال شگفت‌انگیزی خواهد بود.

 Eric Monacelli (@ermonacelli) December 31, 2017

همه‌ی ما Spider-Man را در اینسومنیاک گیمز تست و تجربه کرده‌ایم و مشاهده‌ی پیشرفت این بازی در طول زمان، تجربه‌ی جالبی بوده است.

— Dustin the Wind (@dustinbrown) January 5, 2018

سال ۲۰۱۸ را با دو روز تجربه‌ی Spider-Man در محل کار آغاز می‌کنم.

— Gavin Goulden (@GavinGoulden) January 5, 2018

عالی است که در استودیو قدم می‌زنم و همه را در حال تجربه‌ی بازی می‌بینم…

— Jon Paquette (@jon_paquette) January 5, 2018

با وجود اینکه جزئیات دقیقی در دست نیست و فقط می‌توانیم حدس و گمان‌هایی داشته باشیم، اما می‌توان گفت که این نوع تست‌های بزرگ معمولاً قبل یا بعد از یک دستاورد و مرحله‌ی برجسته در روند توسعه صورت می‌گیرند. با این حال، نباید فکر کنید که توسعه‌ی بازی به اتمام رسیده یا پایان آن نزدیک است، زیرا این تست‌ها در مراحل مختلف ساخت بازی انجام می‌شوند و در حال حاضر نمی‌توان به نتیجه‌ی درست و مطمئنی رسید.

علاوه بر این‌ها، اینسومنیاک گیمز در حساب رسمی توئیتر خود راجع به حضورش در رویداد GDC نکته‌ی مهمی را متذکر شده و گفته است:

ما معمولاً نمایش‌های کاملاً جدید و منتشر نشده را در GDC نشان نمی‌دهیم و اکثراً به کارهای انجام شده در گذشته و صحبت‌های سازندگان از آنچه آموخته‌اند، می‌پردازیم. و همچنین استخدام و جذب نیرو.

همچنین کارگردان هنری Spider-Man یعنی Jacinda Chew، در توئیتر اظهار داشته است که دستبندهای تارافکن پیتر پارکر توسط یک طراح صنعتی ساخته و طراحی شده‌اند:

در واقع آن‌ها را توسط یک طراح صنعتی طراحی کرده‌ام چون به تولید می‌رسند و عرضه می‌شوند.

Spider-Man قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. از جدیدترین اخبار این بازی می‌توان به پیوستن کارگردان Rise of the Tomb Rider به اینسومنیاک گیمز و همچنین تایید حضور گسترده‌ی شخصیت مایلز مورالس در داستان اشاره کرد.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار