کد خبر: ۱۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 06
بیش از یک دهه بحث تبلیغات‌ اهمیت بسیاری پیدا کرده و بر اساس ایجاد این نیاز در جامعه تبلیغات زیر سایه شرکت ها و کانون های مختلف ساماندهی شد. در این راستا حدود 500 شرکت و کانون تبلیغاتی از سوی صدا و سیما رتبه بندی شدند.

به گزارش تابناک؛بیش از یک دهه بحث تبلیغات‌ اهمیت بسیاری پیدا کرده و بر اساس ایجاد این نیاز در جامعه تبلیغات زیر سایه شرکت ها و کانون های مختلف ساماندهی شد. این کانون ها در این روزها از چنان اهمیتی برخوردار هستند که سرنوشت یک محصول یا خدمات جدید را تعیین می کنند. به نظر می رسد در این راستا، شرکت های بسیاری فعالیت می کنند که وضعیت هر یک از لحاظ تاثیر گذاری و انجام بهتر امور برای ارائه خدمات تا کنون نا مشخص بوده است؛ در این راستا اداره کل بازرگانی صدا و سیما این کانون ها و شرکت های طرف قرار داد خود را بر اساس توانمندی حرفه ای و فنی، تجهیزات و تجارب کاری خلاقانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی رتبه بندی کرد تا بتواند در هر شرایطی تصویری درست نسبت به این شرکت ها داشته باشد.

هدف از این طبقه بندی کانون ها و شرکت های تبلیغاتی تحقق سیاست های اجرایی با رویکرد افزایش کمی و کیفی آگهی های رادیویی و تلویزیونی که منجر به افزایش رضایتمندی، ایجاد رقابت سالم و افزایش سرمایه گذاری شرکت ها خواهد شد، بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار