کد خبر: ۱۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 03
گوشی هوشمند شیائومی می 7 در چند ماه آینده معرفی می‌شود. این مدل که پرچمدار برند شیائومی بوده، از ویژگی‌های مناسبی بهره می‌برد. از قابلیت های این دستگاه می توان به شارژ بی سیم اشاره کرد.
به گزارش آی تابناک : شیائومی در گذشته نه چندان دور این موضوع را تایید کرد که قدرت پرچمدار آینده‌اش را چیپست اسنپدراگون 845 تامین می‌کند. این شرکت چینی امروز از طریق کانال رسمی خود در WeChat اعلام کرد که می 7 به شارژ بی سیم مجهز می‌شود.

شیائومی می 7 مجهز به شارژ بی‌سیم می‌شود

شیائومی تایید کرده که ماژول شارژ بی سیم برای پرچمدار بعدی خود را از یک شرکت آمریکایی تامین می‌کند. قیمت دقیق این ماژول مشخص نیست ولی بر اساس پیش بینی ها، قیمتی نزدیک به 5 دلار دارد. شرکت IDT ماژول های شارژ بی سیم زیادی تولید می کند که در محدوده 3 وات تا 15 وات قرار می گیرند. هنوز اطلاعی از ماژول مورد استفاده در می 7 در دسترس ما قرار ندارد.

شیائومی می 7 مجهز به شارژ بی‌سیم می‌شود

گوشی هوشمند شیائومی می 7 از استاندارد شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کند. نزدیک به سه ماه پیش، این شرکت عضو کنسرسیوم شارژ وایرلس شد که نشان دهنده پشتیبانی پرچمدار بعدی این کمپانی از استاندارد Qi است. بر اساس گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، تولید شارژر وایرلس شیائومی می 7 از ماه فوریه 2018 شروع خواهد شد.

علاوه بر ماژول شارژ بی سیم شرکت IDT، شیائومی از تولیدات RF خود در می 7 استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند با باندهای بی سیم ایالات متحده آمریکا کاملا سازگار خواهد بود. در گذشته گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی قصد همکاری با اپراتورهای مخابراتی آمریکایی دارد.

در حال حاضر سایت رسمی شیائومی برای آمریکا تنها دارای لوازم جانبی است ولی شهروندان این کشور می‌توانند از سایت آمازون نسخه آنلاک گوشی های هوشمند این شرکت را خریداری کنند. شرکت هواوی قصد دارد توسط محصولات سری میت 10 با اپراتورهای آمریکایی همکاری کند.

شیائومی می 7 مجهز به شارژ بی‌سیم می‌شود

براساس شایعات، شیائومی از دو گوشی هوشمند می 7 و می 7 پلاس به صورت همزمان رونمایی خواهد کرد. می 7 به نمایشگر 5.65 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و می 7 پلاس به نمایشگر 6.01 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می‌شود. باتری مورد استفاده در این دستگاه ها به ترتیب ظرفیتی برابر با 3200 و 3500 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت.

از دیگر مشخصات این دو گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم (مشخصات شیائومی می 7 لو رفت؛ استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 به همراه ۶ گیگابایت رم) و دوربین اصلی دوگانه مجهز به هوش مصنوعی اشاره کرد.

انتظار می رود نسخه پایه می 7 با قیمت 415 دلار و مدل پایه می 7 پلاس با قیمت 460 دلار عرضه شود.




منبع : کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار