کد خبر: ۱۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 02
چندی پیش برای یک سمینار به تهران دعوت شدم و باید حتما می رفتم، تصمیم داشتم که با ماشین شخصی سفر کنم اما با افزایش هزینه بنزین و مسیر طولانی مشهد به تهران پشیمان شدم، و با خودم فکر کردم که مسیر طولانی است و خسته خواهم شد. کمی با خودم فکر کردم شاید بهتر است که این مسیر را با قطار طی کنم اما واقعا سرو صدای قطار و طبق آخرین اتفاقاتی که برای سیستم قطار رخ داده بود دوباره پشیمانم کرد.

با دوستم مشورت کردم تا شاید بتوانم درست تصمیم بگیرم اما او سفر با هواپیما و برای کاهش هزینه آن بلیط هواپیما چارتر را به من پیشنهاد کرد. و چند آژانس را به من معرفی کرد که تلفنی با آنها تماس گرفتم اما باز هم آنها نتوانستند به من کمک کنند. کمی در اینترنت جستجو کردم تا شاید چاره ای بیندیشم.

سفر با بلیط ارزان هواپیما به صورت اینترنتی

این روزها سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما چیز عجیب و ناشناخته ای نیستند. در جستجوی بهترین سایت بودم که با سامانه جاینت آشنا شدم. ساعت های پروازی و ایرلاین های بسیاری داشت که می توانستم با انتخاب باز، بلیط هواپیما مشهد به تهران با ساعت پرواز و ایرلاین دلخواه و با هزینه ای مناسب رزرو کنم. بلیط را رزرو کردم، اما من باید همان روز پس از اتمام سمینار دوباره به مشهد باز میگشتم، به همین دلیل با جابه جایی مسیر پروازی بلیط هواپیما تهران به مشهد را نیز از همین مجموعه رزرو کردم. من با کمک این سایت توانستم با یک برنامه ریزی صحیح هم به موقع در سمینار تهران شرکت کنم و بتوانم بلیط برگشت خود را رزرو نهایی کنم.

انتخاب من وب سایت رزرو بلیط هواپیما جاینت میباشد و آن را برای کسانی که سفر بدون دغدغه تهیه رزرو بلیط میخواهند پیشنهاد میکنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار