کد خبر: ۱۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۶ - 2017 December 28
گوشی آنر ۹، از بدنه ای ترکیبی سود می برد که تا حدودی شبیه به آنر ۸ است که این بدنه ترکیبی از شیشه و فلز تشکیل شده است. هرکدام از سازندگان گوشی های تلفن همراه به شیوه خود از این ترکیب استفاده می‌کنند که به نظر می رسد باید در آینده نیز شاهد محصولات مشابهی باشیم.

به گزارش آی تابناک : احتمالاً با خارج کردن این گوشی از جعبه، حس دردست گیری یک  محصول بالارده و لاکچری را خواهید داشت. این تلفن همراه هوشمند ابعاد بسیار مناسبی نسبت به سایز ۵٫۱۵ اینچی خود دارد. دستگاه فقط ۷٫۵ میلیمتر ضخامت دارد و طول آن ۱۴٫۷ سانتی‌متر و عرض آن نیز ۷٫۱ سانتی‌متر است و وزن کلی آن حدود ۱۵۵ گرم است.

شیشه ی براق به کار رفته در شاسی، از نوع ۱۵ لایه‌ و سه‌بعدی است که مهم ترین ویژگی زبان طراحی آنر ۹ است. این شیشه‌ها در لبه‌های خود منحنی طراحی شده اند تا به شکل عجیبی گوشی را خوش دست کنند. ساختار بدنه ی این دستگاه به پنل های سه بعدی مجهز است که در لبه های آن، انحنای بسیار زیبایی به خود گرفته است. هواوی توانسته این ترکیب را در آنر ۹ به شکل زیبایی پیاده سازی کند.

نگاهی به طراحی متفاوت Honor 9

بخش پشتی گوشی بسیار براق است و با فناوری انعکاس نور به کار رفته در شیشه ها، جلوه‌ی بسیار زیبایی پیدا کرده است. بدون شک، قاب پشتی زیبای آنر ۹، آن را به یکی از زیباترین گوشی‌های بازار مبدل ساخته است که هر بیننده‌‌ای را تحت ‌تاثیر قرار می‌دهد. قاب پشتی آنر ۹ براق است و هنگام انعکاس نور، جلوه‌های جذابی را ایجاد می‌کند. استفاده از شیشه در طراحی یک گوشی شاید آن را زیباتر کند؛ اما لک‌ و اثرانگشت را بیشتر از نمونه‌های فلزی نمایان می‌کند اما بدون شک با نگاه به قاب پشتی این گوشی مجذوب طراحی بسیار زیبای استفاده شده در آن می شوید.

 

بخش جلوی آنر ۹ شبیه به بسیاری از نمونه‌های بازار است و طراحی آشنایی دارد که با یک نمایشگر در مرکز دستگاه پر شده است که لبه‌هایی بسیار نازک در کناره‌های آن وجود دارند. حاشیه‌ی چپ و راست نمایشگر همانند بسیاری از گوشی‌های بالارده بسیار کم است اما حاشیه‌های صفحه نمایش آنر ۹ در بالا و پایین کم نیست ولی بهره گیری مفید از حاشیه‌ ها در آنر کاملا تحسین برانگیز است. در لبه‌ پایینی آنر ۹ افزون بر اسپیکر مونو،‌ درگاه USB نوع C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت در آنر ۹ به جلوی دستگاه منتقل شده و در کنار آن نیز دو کلید خازنی قابل تنظیم و شخصی سازی جا خوش کرده است اما یکسان بودن دکمه ها، کمی گیج کننده است. هواوی همچنین چراغ اعلان را در داخل بخش خروجی صدای اسپیکر مکالمه جای داده است.

نگاهی به طراحی متفاوت Honor 9
در لبه‌ی بالایی نیز فرستنده‌ی مادون قرمز برای استفاده از گوشی به عنوان ریموت کنترل مشاهده می‌شود. کلیدهای تغییر حجم صدا و پاور نیز در لبه‌ی راست گوشی قرار گرفته‌اند و استفاده از آن‌ها برای یک دست معمولی به راحتی ممکن است.
ناگفته نماند که محل قرار گیری دوربین دوگانه بسیار مناسب است و خوشبختانه مانند آیفون از بدنه ی دستگاه بیرون نزده اند و به صورت کلی ظاهر زیبایی را برای آن ایجاد کرده اند. در کنار دو دوربین استفاده شده برای این دستگاه نیز از فلش LED و در زیر آن نیز لیزر برای فوکوس دقیق استفاده شده است. در سمت راست قاب پشتی دستگاه و در بخش بالایی آن نیز عبارت DUAL LENS hybrid zoom درج شده است.در بخش میانی قاب نیز با لوگوی برند honor مواجهیم

سری گوشی‌های آنر معمولا از طراحی جذاب و جوان پسندی بهره می برد و هواوی در گوشی آنر ۹ هم توانسته این میزان جذابیت را حفظ و حتی آن را افزایش دهد.

این گوشی ازلحاظ طراحی و کیفیت ساخت، چیزی از سایر پرچمداران بازار کم ندارد.
اگر دوست دارید یک گوشی با طراحی و مشخصات یک پرچم‌دار اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر بخرید، آنر ۹ می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد.





منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار