کد خبر: ۱۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 18
به‌ نظر می‌رسد کسانی که قصد خرید ایر‌پاد‌ اپل را به‌عنوان هدیه‌ی سال نو دارند، با چالش‌هایی مواجه خواهند شد.

به گزارش آی تابناک : محبوبیت بالای ایرپاد در میان کاربران باعث کمبود موجودی و تأخیر در ارسال آن‌ شده است. برای مثال؛ اگر شخصی امروز هدفون‌ بی‌سیم اپل را از فروشگاه اینترنتی اپل در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان و  چندین کشور دیگر سفارش دهد، تخمین زده می‌شود که اوایل ژانویه آن‌ را تحویل خواهد گرفت.

در‌حال‌حاضر ایر‌پاد در اکثر فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در سرتاسر جهان و در نمایندگی‌های مجاز مانند بست‌بای، مکیز،تارگت، وال‌مارت و ورایزن در ایالات متحده موجود نیست.


البته برای کسانی که تمایل به خرید ایر‌پاد دارند ممکن است یک گزینه‌ی دیگر نیز وجود داشته باشد؛ خرید ایرپاد از طریق وب‌سایت شرکت AT&T. خرید ایرپاد از طریق وب‌سایت AT&Tبه‌ علت ارسال سریع (ظرف دو تا سه روز کاری) حدود ۱۵۵ دلار بیشتر هزینه برمی‌دارد؛ البته هیچ تضمینی وجود ندارد که خریداران آن‌ها را قبل از سال‌ نو تحویل بگیرند.ایر‌پاد‌ با قیمت ۱۵۹ دلار یک هدیه مقرون‌به‌صرفه نسبت به دیگر  محصولات اپل برای دوستان و آشنایان در سال‌ نو میلادی است که این ویژگی سبب افزایش تقاضای خرید این محصول می‌شود؛ این افزایش تقاضا به حدی است که اپل نمی‌تواند پاسخگوی آن باشد.

البته هدایای دیگری برای طرفداران پروپاقرص اپل با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار برای سال‌ نو میلادی وجود دارد؛ برای مثال:Apple TV 4k، ‌هدفون Beats X، کاور‌های اصلی گوشی‌های اپل، بند‌ها‌ی مختلف اپل واچ و گیفت کارت اپل استور یا اپل موزیک.

فروشگاه اینترنتی اپل در روز ۲۲ دسامبر همه‌ی محصولات خود را که قبل از ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی سفارش داده شوند؛ روز بعد و به‌طور رایگان برای خریداران ارسال خواهد کرد.

اگر از جمله کاربران ایرانی طرفدار محصولات اپل هستید و در مناسبت‌های مختلف از جمله آغاز سال‌ نو میلادی به دوستان و خویشاوندان خود هدیه می‌دهید؛ ایرپاد می‌تواند یکی از انتخاب‌های لوکس شما باشد؛ چرا که در حال حاضر این هدفون‌ بی‌سیم اپل با قیمت نجومی ۸۵۰ هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد. 






منبع : macrumors 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار