کد خبر: ۱۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 18
با موفقیت شیائومی در بازارهای جهانی، این شرکت در صدد عرضه‌ی پرچم‌داران خود در خاک ایالات‌متحده آمریکا است.

به گزارش آی تابناک : سازندگان چینی با عملکرد قوی‌ که از خود نشان‌ داده‌اند، توانسته‌اند بازار کشور مادری خود، یعنی چین را به تسخیر در آورند. حال پس از هواوی، به‌ نظر می‌رسد که شیائومی نیز قصد  دارد برای ورود به خاک ایالات‌ متحده آمریکا و گسترش بازار خود، با اپراتورهای تلفن‌ همراه این کشور وارد مذاکره شود.

پیش‌تر مطلع شدیم که هواوی قصد دارد گوشی پرچم‌دار جدید خود، یعنی میت ۱۰ پرو را با کمک اپراتورهای وِرایزن و AT&T، برای مشتریان آمریکایی خود عرضه کند. حال گویا شرکت رقیب و هم‌وطن هواوی، یعنی شیائومی نیز به بازار آمریکا پا می‌گذارد. مسلماً با ورود هواوی و شیائومی به بازار این کشور، عرصه برای برندهای مطرحی چون اپل و سامسونگ تنگ‌ خواهد شد و می‌توان انتظار گرایش برخی از کاربران این شرکت‌ها به  نمونه‌های چینی تازه‌وارد را داشت.

برطبق گفته‌ی مدیرعامل شیائومی، این شرکت در ۲ سال آینده قصد معرفی پرچم‌داران خود در ایالات‌متحده آمریکا را دارد. برای شروع کار، این شرکت قصد دارد فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را در سراسر این کشور راه‌اندازی کند؛ قرار است این فروشگاه‌ها در ابتدا محصولات تناسب اندام، ترموستات، جارو برقی و... بفروشند. شیائومی با این اقدام قصد دارد برند خود را در ایالات‌ متحده بیشتر جا بیندازد و عرصه‌ را برای ظهور تلفن‌ همراه پرچم‌دار خود آماده کند.

با توجه به اتفاقات اخیر و ورود چینی‌ها به بازار ایالات‌ متحده، باید ببینیم آیا شاهد حضور گسترده‌تر برندهای اپل و سامسونگ در بازار چین خواهیم بود یا خیر؛ اما موضوع مشخص، راه سختِ این شرکت‌ها برای حضور در بازار  چین است.





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار