کد خبر: ۱۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 17
پس از فروش نه‌چندان موفق دو گوشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس و درحالی‌که انتظار می‌رفت آیفون ۱۰ این وضعیت را تغییر دهد؛ گزارش‌ فروش پرچم‌دار اپل رضایت‌بخش نیست.

به گزارش آی تابناک : کارل آکرمن تحلیل‌گر وال استریت ژورنال، در یادداشتی نوشته است که تقاضای اولیه برای آیفون ۱۰ اپل کمتر از انتظارات پیش‌بینی‌شده است، زیرا کاربران ظاهرا به خرید مدل‌های پیشین آیفون گرایش پیدا کرده‌اند. این تحلیل‌گر اضافه می‌کند که تمام سه مدل ۲۰۱۷ آیفون شامل آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ (iPhone X)، فروش نسبتا رضایت‌بخشی تجربه می‌کنند؛ اما فروش به اندازه‌ای قوی نیست که بتوان گفت اپل بهترین شرایط را در فروش آیفون دارد.


اپل در سه‌ماهه‌ی جاری هنوز فرصت دارد رکوردی جدیدی در فروش آیفون ثبت کند؛ اما باید تا ۳۰ ژانویه سال ۲۰۱۸، یعنی زمانی‌که احتمالا اپل نتایج درآمد حاصل از فروش خود در سه‌ماه‌ی جاری را منتشر می‌کند، صبر کنیم.  آکرمن برآورد می‌کند در طول فصل جاری که در حقیقت سه‌ماهه‌ی اول مالی سال ۲۰۱۸ اپل محسوب می‌شود، فروش این غول تکنولوژی از آیفون به ۷۹ میلیون دستگاه خواهد رسید. این فروش نسبت به ۷۸.۲۹ میلیون آیفون به‌فروش‌رفته در سه‌ماهه‌ی اول مالی سال ۲۰۱۷ افزایش چندانی نشان نمی‌دهد. این تحلیل‌گر انتظار دارد برای سه‌ماهه‌ی دوم مالی سال ۲۰۱۸ (از ‌ماه ژانویه تا مارس)، فروش اپل به ۵۶ میلیون دستگاه برسد که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته (۵۱.۲ میلیون) فقط کمی افزایش خواهد داشت.






منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار