کد خبر: ۱۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 16
مرورگر اینترنتی Brave به گونه‌ای ساخته شده است که هیچ‌گونه ردپای دیجیتالی از کاربران را حفظ نکرده و همه اطلاعات را حذف می‌نماید.
به گزارش آی تابناک : هرچند نرم‌افزارهای مرورگر وب مشهور در سطح جهانی انگشت‌شمارند، اما واقعیت این است که مرورگرهای فراوانی وجود دارند که در عین داشتن قابلیت‌های بسیار، شاید چندان شناخته شده نیستند.
مرورگر اینترنتی Brave روش جدیدی برای گشت‌وگذار اینترنتی محسوب می‌شود که از حریم شخصی شما در فضای آنلاین به صورت متفاوت پشتیبانی می‌کند. این مرورگر اینترنتی یک گزینه ویژه برای استفاده از موتور جست‌وجوی DuckDuckGo بوده که به صورت پیش‌فرض روی صفحات آن تعبیه شده است.

جست‌وجوی اینترنتی شخصی -که گزینه ویژه کروم گوگل نیز محسوب می‌شود- حالت ویژه‌ای از مرورگرهای اینترنتی است که ردپا و تاریخچه فعالیت‌های اینترنتی شما (از آنچه که در یک رایانه شخصی انجام دادید) را ذخیره نمی‌کند و با فعال شدن آن می‌توانید بدون هرگونه ردی به فعالیت‌های اینترنتی خود بپردازید.

با این وجود، شرکت نرم‌افزاری Brave Software توسعه‌دهنده این مرورگر اینترنتی جدید توضیح داد که موتور جست‌وجوی تازه‌وارد DuckDuckGo بر اساس ساختار متفاوت خود، این امکان را فراهم می‌سازد تا جزئیات شخصی مربوط به رفتارهای اینترنتی شما در اختیار سایت‌های اینترنتی قرار نگیرد.
 

«گابریل وِینبرگ» مدیر توسعه این موتور جست‌وجوی اینترنتی با انتشار بیانیه‌ای گفت: «بسیاری از مردم بر این باورند که جست‌وجوهای آنها در حالت شخصی مرورگر اینترنتی ذخیره نشده و ردپایی برجا نمی‌ماند. متأسفانه این باور اشتباه است و باید بدانید DuckDuckGo هیچ اطلاعاتی از شما را ذخیره نمی‌کند.»

شایان ذکر است که نسخه جدید مرورگر اینترنتی Brave مخصوص رایانه‌های شخصی، گزینه ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا DuckDuckGo را موتور جست‌وجوی پیش‌فرض خود قرار داده و با هر صفحه جدیدی که باز می‌کنید صفحه نخست این جست‌وجوگر را در اختیار بگیرید.






منبع : ایتنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار