کد خبر: ۱۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 14
نسخه جدید تاچ سی ویژه کاربران اندروید نیز منتشر شد هم اکنون می توانید نسخه خود را از بازار یا گوگل پلی بروز نمایید. برای آشنایی بیشتر با قابلیت های نسخه جدید با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : قابلیت های نسخه جدید اندروید اپلیکیشن تاچ سی :
 
1.در نسخه جدید اپلیکیشن تاچ سی می توانید با استفاده از مکان های برگزیده راحتتر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. 
 
**فقط به این نکته توجه کنید که در هنگام وارد کردن مکان برگزیده جدید ، جزئیات آدرس خود را به صورت دقیق وارد کنید تا به رانندگان تاچ سی در مسیریابی بهتر کمک کند.
 
2.قابلیت بعدی که در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است، تغییر درخواست سرویس به حالت در اختیار در حین سفر می باشد.زمانی که شما درخواست سرویس می دهید و در حال سفر هستید، در صورتی که مقصد شما عوض شود یا چندین مقصد متفاوت داشته باشید می توانید سرویس خود را در اختیار کنید.فقط به این نکته توجه کنید که گزینه در اختیار بعد از شروع سفر نمایش داده خواهد شد. قبل از در خواست سفر این گزینه از طریق آیکون تنظیمات کنار دکمه درخواست سفر  قابل استفاده می باشد.با انتخاب گزینه در اختیار هزینه مسیرهای شما در فاکتور نهایی لحاظ خواهد شد.
 
3. از دیگر قابلیت های نسخه جدید امکان ثبت کد تخفیف در حین سفر می باشد.
 
4.با آپدیت جدید تاچ سی می توانید در صورتی که کد تخفیف را فراموش کرده اید قبل از سفر وارد کنید،  در حین سفر کد تخفیف را وارد کنید.
 
5.امکان مشاهده هزینه سفر در حین سفر و شارژ اعتبار 
 
6.اضافه شدن گزینه امنیت سفر:با استفاده از این گزینه می توانید به صورت انلاین مسیر خود را از مبدا تا مقصد با دوستان خود به اشتراک بگذاريد و‌در لحظه مسیر را رصد کنید.
 
7.امکان استفاده از طرح های تاچ سی گردی
 
8.تغییرات ظاهر گرافیکی و رابط کاربری به صورتی جذاب 
 
9.بهبود سرعت و عملکرد برنامه در کلیه قسمتها
 
همین الان آخرین نسخه اندروید تاچ سی را دانلود کنید و از جدید ترین قابلیت های آن لذت  ببرید
 
لینک دانلود :touchsi.org/dl





منبع : بروزرسانی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار