کد خبر: ۱۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 13
نخستین استارت آپ ویکند معماری با هدف رشد کسب و کار های نواورانه در حوزه شهر و ساختمان به مدت سه روز و با حضور مربیانی در حوزه های معماری و کسب و کار و تکنولوژی برگزار می گردد.
به گزارش آی تابناک نخستین استارت آپ ویکند معماری با هدف رشد کسب و کار های نواورانه در حوزه  شهر  و ساختمان به مدت سه روز و با حضور مربیانی در حوزه های معماری و کسب و کار و تکنولوژی برگزار می گردد. 


برگزاری نخستین استارآپ ویکند معماری


موسسه مطالعات راهبردی معماری  با همکاری Awarenesss  و قطب علمی فناوری دانشگاه تهران ، به طور مشترک رویدادArchitech را تدوین نمودند. این رویداد ، سعی دارد با رویکرد حل نیاز های شهری از طریق تفکر خلاق و نوآورانه و به میان آوردن موضوعات میان رشته ای پیرامون مسائل غیر قابل تفکیکِ شهر، معماری و ساختمان راهکار های کاربردی ای را در قالب پلتفرم های آنلاین از قبیل اپلیکیشن های موبایل ، وبسایت و ابزار مشابه در جامعه متخصص حوزه معماری مطرح نموده و در نهایت راهکار های موضوعه را با هدایت تیم های تخصصی کسب و کار ، معماری و شهرسازی، تکنولوژی و موضوعات فنی IT و … به کسب و کار های پایدار در جهت حل موضوعات شهری مبدل سازد . قابل ذکر است که رویداد استارت آپ ویکند معماری تحت برندِ TECHSTAR که یکی از بزرگترین شتاب دهنده های استارت آپ ها بوده و توسط گوگل تایید شده است ، اتفاق افتاده و در وبسایت رسمی این کمپانی ثبت شده است .
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت نخستین استارت اپ ویکند معماری مراجعه نمایید .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار