کد خبر: ۱۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 13
کمپانی لنوو دو لپ‌تاپ جدید را به نام Star Wars Edition Yoga 920 روانه‌ی بازار کرد.

به گزارش آی تابناک : انویدیا تنها شرکتی نیست که از نام فیلم سینمایی مورد انتظار ماه دسامبر یعنی Star Wars: The Last Jedi بهره خواهد برد. لنوو، یکی از تولیدکنندگان لپ‌ تاپ نیز در حال عرضه‌ی نسخه‌ای از لپ‌تاپ هیبریدی Yoga 920 با نام  Star Wars است. کاربران می‌توانند از بین دو مدل Rebel Alliance و Galactic Empiree یکی را برگزینند.

هر دو لپ‌تاپ با رنگ پلاتینیومی Yoga 920 عرضه خواهند شد، با این تفاوت که طراحی لوگوی آنها در پشت بدنه متفاوت است. هر کدام از لپ‌تاپ‌های دو در یک Yoga 920 به بدنه‌ی آلومینیومی و صیقل‌شده با دستگاه CNC مجهز هستند که آن را در برابر سائیدگی و استهلاک مقاوم می‌سازد. لنوو علی‌رغم استفاده از طراحی ضخیم، از شیشه‌ی Corning Gorilla نیز برای اطمینان از دوام آن بهره برده است.

Lenovo Yoga 920 Star Wars

Lenovo Yoga 920 نسبت به نسل قبلی خود یعنی Yoga 910، بهبودهایی پیدا کرده است. مدل جدید با ۱۳.۹۵ میلی‌متر ضخامت، در مقایسه با ضخامت ۱۴.۳۰ میلی‌متری Yoga 910 بسیار براق‌تر به نظر می‌رسد. در این محصول از یک لولای بسیار مستحکم شبیه به بند ساعت استفاده شده است که زاویه‌ی دید مناسبی را برای کاربر فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ هیبریدی به ۴۰۹۶ سطح از حساسیت و دو درگاه تاندربولت ۳ مجهز است.

Lenovo Yoga 920 Star Wars

لپ‌تاپ Star Wars Edition لنوو به یک صفحه نمایش لمسی اولترا اچ‌دی با پنل IPS در اندازه‌ی ۱۳.۹ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ مجهز شده است. پیکربندی آن نیز شامل ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی PCIe SSD است. سیستم عامل ویندوز 10 نسخه‌ی Homee به صورت پیش‌فرض بر روی این لپ‌تاپ نصب شده است و برای امنیت هرچه بیشتر، امکان استفاده از قابلیت‌های Windows Helloo نیز با استفاده از سنسور اثر انگشت بر روی آن وجود خواهد داشت.

در بخش پردازنده نیز از جدیدترین نسل پردازنده‌های نسل هشتم کمپانی اینتل یعنی Core i7-8550U به همراه گرافیک مجتمع Intel UHD Graphics 6200 استفاده شده است.

Lenovo Yoga 920 Star Wars

نسخه‌ی جدید و خاص لپ‌تاپ Star Wars لنوو بر خلاف مدل معمولی Yoga 920، تنها در یک پیکربندی با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش 4K UHD در دسترس است. به این معنی که قیمت آن کمی گران‌تر از نسخه‌ی پایه Yoga 920 خواهد بود. مدل Star Wars با همان پیکربندی سخت‌افزاری، صد دلار گران‌تر از نسخه‌ی معمولی این محصول و با قیمت ۱۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد.






منبع : ETEKNIX
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار