کد خبر: ۱۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 13
آیا ارتباطی میان اسمارت‌فون مورد استفاده شما و شادی شما وجود دارد؟ بر اساس داده‌های تحلیل شده توسط موسسه LikeFolio، به نظر می‌رسد که این ارتباط می‌تواند وجود داشته باشد. بر اساس یافته‌های آن‌ها که برگرفته از توئیت‌هایی در شبکه توئیتر است، به نظر می‌رسد که کاربران دستگاه‌های گلکسی شرکت سامسونگ نسبت به کاربران گوشی‌های آی‌فون شادتر هستند.

به گزارش آی تابناک : به گفته این موسسه، "LikeFolio از تحقیقات مبتنی بر داده‌های اجتماعی برای کشف رویه مشتریان در شرکت‌های دولتی استفاده می‌کند. در این مورد، میزان واکنش مثبت کاربران به گوشی‌های آی‌فون و دستگاه‌های سری گلکسی سامسونگ اندازه‌گیری شده است.” اساسا به نظر می‌رسد که آن‌ها توئیت‌هایی را بررسی کرده‌اند که بیانگر شادی یا ناراحتی کاربران در مورد گوشی‌هایی است که از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین در صورتی که تا کنون برای بیان میزان شادی خود در مورد گوشی سامسونگ یا آی‌فونتان به توئیتر مراجعه کرده‌اید و یا در مورد اینکه  اسمارتفون شما تا چه حد وحشتناک است، اظهارنظر نموده‌اید، احتمال دارد که توئیت‌های شما در نظر گرفته شده باشند.

همان‌گونه که در نمودار فوق مشاهده می‌کنید، ظاهرا بیش‌تر کاربران سامسونگ، توئیت‌های مثبت و شادتری نسبت به کاربران آی‌‌فون ارسال می‌کنند. همچنین می‌توانید شیب تندی را در نمودار ملاحظه کنید که مربوط به زمانی است که انفجارهای مفتضحانه گوشی گلکسی‌نوت ۷ به وقوع پیوست و به دنبال آن، بسیاری از کاربران سامسونگ به بیان تجارب خود در توئیتر پرداختند. با این‌حال به نظر می‌رسد که نارضایتی آن‌ها طولانی نبوده و ظاهرا به سرعت به سطح قبلی خود و یا نزدیک به آن بازگشته است.






منبع : UBERGIZMO
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار