کد خبر: ۱۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 11

به گزارش آی تابناک : طبق گزارش جدید Autocar ،مدل 4C به زودی بروزرسانی قابل توجهی دریافت خواهد کرد. خودروی اسپرت و فیبرکربنی ما در سیستم تعلیق و فرمان دچار بازنگری خواهدشد و حتی ممکن است موتور جدیدی دریافت کند.ولی متاسفانه گیربکس دستی در دسترس نخواهد بود.

نسخه ای بروز شده از Alfa Romeo 4C سال ۲۰۱۹ از راه خواهد رسید
سرمهندس Maserati و Alfa Romeo آقای Roberto Fedeli تولید مدل به روز شده ی 4C را در مراسم معارفه Stelvio Quadrifoglio تایید کرد و افزود مدل جدید در پاییز ۲۰۱۸ معرفی و در اوایل ۲۰۱۹ برای فروش آماده است.
خودروی 4C اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و ما عاشق حس خالص رانندگی آن در مسیر مسابقه شدیم،اما خشکی سواری و فرمان آن را در استفاده‌های شهری نپسندیدیم.
ظاهراً آقای Fedeli معایب مدل 4C را متوجه شده و به جای توقف تولید درصدد بهبود آنها قدم برداشته.وی افزود:
ما به Formula 1 برمی‌گردیم و میخواهیم مدل 4C پرچمدار برند جلوی خودروهای F1 باشد.اما اگر منتظر جعبه دنده ی دستی هستید،بدشانسی آوردید زیرا Fedeli گفت دیگر برنامه‌ای برای تولید مدلهای High Performance با جعبه دنده ی دستی برای Maserati,Alfa Romeo و Ferrari نداریم.
 او گفت کمبود تقاضا دلیل این تصمیم بوده‌است.وی افزود: وقتی در Ferrari بودم کمپانی ۱۰ میلیون یورو برای توسعه جعبه دنده دستی برای California convertible هزینه کرد و در نهایت فقط ۲ نفر از مشتریان اتومبیل خود را با جعبه دنده ی دستی سفارش دادند.

مترجم:ساوش مرادی
منبع


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار