کد خبر: ۱۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 11
اوایل هفته جاری بنچ مارکی از گوشی جدید شارپ با مدل Fs8018 به بیرون درز کرده است.
به گزارش آی تابناک : اوایل هفته جاری بنچ مارکی از گوشی جدید شارپ با مدل Fs8018 به بیرون درز کرده است.که با توجه به مشخصات گوشی به نظر می رسد می رسد از گوشی میان رده مقداری بالاتر باشد . این گوشی با اندروی 7.1.1 در این آزمایش نشان می دهد که شاید این گوشی یک نسخه آزمایشی باشد زیرا در حال حاضر و با انتشار اندروید 8 Oreo اکثر کمپانی ها روی به نسخه جدید آورده اند.

نتایج بدست آمده از گوشی جدید SHarp

شارپ FS8018 از Snapdragon 630 بهره برده است که در گوشی های نوکیا 7و موتو X4  استفاده شده است که نقطه قوت اصلی آن صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.این گوشی دارای 6 GB حافظه رم می باشد و با پروسسوری که در آن قرار گرفته به نظر باز دهی خوبی خواهد داشت به نظر می رسد هدف شارپ برای پر کردن شکاف بین نوت و گوشی های میان رده می باشد و به نظر می رسد قیمتی در حدود 500 دلار خواهد داشت.
نتایج بدست آمده از گوشی جدید SHarp

این گوشی همانند دو مدل دیگر FS8010 و FS8016 که قبلا اطلاعاتشون به بیرون درز کرده بود می باشد.این شرکت ژاپنی قصد دارد با صفحه نمایش کشیده و با ضخامت کم و با استفاده از پنل های صفحه نمایش خودش این گوشی را عرضه کند و احتمالا بازار هدف آن کشور خود ژاپن باشد ولی شاید در آینده بازار های دیگر را هم مورد هدف قرار دهد.

نویسنده:سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار