کد خبر: ۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 10
اگر قرار است در آینده شاهد خیابان هایی با خودرو های خودران باشیم، این مسئله خوروسازان را ملزم می کند تا در اسرع وقت در این زمینه تلاش کنند و تست هایی را انجام دهند تا اطلاعات، داده ها و جزئیاتی که به تکمیل این سیستم برای رونمایی در آینده کمک می کند را به دست آورند. انجام تست های واقعی که نیسان برای راه اندازی تاکسی های خودران در ژاپن در سال 2018 انجام می دهد، خیلی سخت است .
به گزارش آی تابناک : شرکت نیسان طی بیانیه ای اعلام کرده است که تاکسی های خودران خود را با همکاری شرکت DeNA در کشور ژاپن به صورت آزمایشی رونمایی خواهد کرد. این تست به طور ویژه ای کوتاه خواهد بود و انتظار می رود که از 5 تا 18 ماه مارس 2018 به طول بیانجامد و قرار است در منطقه میناتومیرایی یوکوهومای ژاپن برگزار شود.



طبق این بیانیه” نیسان و DeNA همکاری هایی در زمینه توسعه یک سرویس حمل و نقل جدید در ماه ژانویه 2017 با هم شروع کرده اند، که از تکنولوژی رانندگی خودکار استفاده می کند. این دو شرکت قصد دارند تا دیدگاه حمل و نقل هوشمند نیسان را از طریق امکانات فنی در رانندگی خودران، برقی کردن خودرو ها و خودرو های آنلاین با تجربه شرکت DeNA در زمینه توسعه و اجرای سرویس های حمل و نقل بدون راننده با استفاده از مهارت های خود در اینترنت و هوش مصنوعی ادغام کنند.”
مشتریانی که دوست دارند در این آزمایش شرکت داشته باشند می توانند از امروز تا 25 دی از طریق وب سایت ثبت نام کنند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار