کد خبر: ۱۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 09
برچسب های در نظر گرفته شده برای شبکه های باز Wi-Fi در آندروید 8.1 Oreo به کاربران اجازه می دهد تا تصمیم بگیرند آیا باید به یک شبکه ناشناخته با سرعت ذکر شده متصل شوند یا خیر.

نشانگر سرعت WiFi در اندروید 8.1

به گزارش آی تابناک: در حالی که شبکه های باز  Wi-Fi برای اتصال گزینه های مناسبی هستند، اما گاهی اوقات به قدری آهسته هستند که ترجیح می دهید از شبکه سیم کارت خود استفاده کنید و به اینترنت متصل شوید.به نظر می رسد گوگل هم با این موضوع موافق است. برچسب های در نظر گرفته شده برای شبکه های باز Wi-Fi  در آندروید 8.1 Oreo به کاربران اجازه می دهد تا تصمیم بگیرند آیا باید به یک شبکه ناشناخته  با سرعت ذکر شده متصل شوند یا خیر.
بدون اینکه این ویژگی را مشاهده کرده باشید، ممکن است کمی گیج شوید (مانند آرتم) . در اینجا یک توضیح از Orrin، مدیر انجمن کاربر Pixel را ارائه می دهیم:
در کنار ویژگی جدید که همان سرعت WiFi است قدرت آن همانند سابق نشان داده می شود.به یاد داشته باشید که این ویژگی فقط در شبکه های باز نشان داده می شود. در اینجا سرعت ها توضیح داده شده است:
  • آهسته = 0 - 1 Mbps
  • مناسب = 1 Mbps - 5 Mbps
  • سریع = 5 Mbps - 20 Mbps
  • خیلی سریع = 20 Mbps

به طور خلاصه، چهار برچسب مختلف وجود دارد،که هر کدام دارای دامنه سرعت خاص خود هستند.شما می توانید محدوده عددی را در بالا ببینید، اما صفحه پشتیبانی Google در اینجا  آنها را توصیف می کند:
  • آهسته: شما می توانید تماس های تلفنی و ارسال متن داشته باشید.
  • مناسب: شما می توانید صفحات وب را بخوانید، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و موسیقی پخش کنید.
  • سریع: شما می توانید اکثر فیلم ها را پخش کنید.
  • بسیار سریع: شما می توانید ویدیوهای بسیار با کیفیت را پخش کنید.

نشانگر سرعت WiFi در اندروید 8.1

بنابراین اگر به شبکه Linksys در تصویر بالا نگاه کنید، نام "Slow" را مشاهده می کنید، به معنی سرعت زیر 1Mbps است و احتمالا تنها قادر به انجام  کارهای اولیه در گوشی هستید.
اگر ترجیح می دهید به هر دلیلی این سرعت ها محو شوند و دیگر نمایان نباشند، می توانید آنها را از مسیر ذکر شده غیر فعال کنید:
Settings > Network & Internet > Wi-Fi > Wi-Fi Preferences > Advanced > Network rating provider

مترجم: پیمان نجفی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار