کد خبر: ۱۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 09
نسخه‌ی اندروید مرورگر مایکروسافت اج تنها یک هفته پس از انتشار رسمی از مرز یک میلیون دانلود گذشت که دستاورد بزرگی برای این محصول است.

به گزارش آی تابناک : تنها یک هفته پس از آنکه مایکروسافت مرورگر اج را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد، میزان دانلود این اپلیکیشن از مرز یک میلیون بار عبور کرد که موفقیت بزرگی برای مایکروسافت است. مایکروسافت اج در حالی به این آمار دست یافته که تا پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی، این مرورگر در نسخه‌ی پیش‌نمایش بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده بود.


مایکروسافت ابتدا در ماه اکتبر مرورگر مایکروسافت اج را برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS‌ در قالب نسخه‌ی پیش‌نمایش منتشر کرد. از قابلیت‌های مرورگر اج مایکروسافت می‌توان به امکان همگام‌سازی اطلاعاتی نظیر رمزهای عبور، لیست‌های برگزیده و همچین لیست مربوط به بوکمارک‌ها بین گجت‌های مختلف اشاره کرد. اج همچنین این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا امکان ادامه‌ی وبگردی در نسخه‌ی موبایل را از پی‌سی پی بگیرند. این ویژگی Continiue on PC نام دارد که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند ادامه‌ی وبگردی خود را روی نسخه‌ی اج پی‌سی پیش ببرند.آمار مربوط به بیش از یک میلیون بار دانلود، در گوگل پلی استور ثبت شده است و تعداد دانلود این اپلیکیشن از سایر فروشگاه‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید مشخص نیست. مایکروسافت اج در حال حاضر عنوان سومین اپلیکیشن محبوب در شاخه‌ی اپلیکیشن‌های ارتباطی را در گوگل پلی استور به خود اختصاص داده است. هدف بعدی برای مرورگر اج دست یافتن به آمار ۵ میلیون دانلود است که به‌طور حتم زمان بیشتری برای دست یافتن به آن نیاز است.






منبع : windowscentral 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار