کد خبر: ۱۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 07
طبق گزارش موسسه مدیا کریت، فروش کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن از مرز ۲.۵ میلیون دستگاه عبور کرده است.

به گزارش آی تابناک : موسسه آماری و تحلیلی مدیا کریت، امروز جدید‌ترین گزارش فروش کنسول‌ها در ژاپن را منتشر کرد. بر این اساس، کنسول نینتندو سوییچ، محصول هیبریدی نینتندو، پس از گذشت ۹ ماه از عرضه در این کشور، توانسته ۲.۵ میلیون دستگاه فروش را ثبت کند. به طور دقیق‌تر، سوییچ در این کشور ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار دستگاه فروش داشته است که رقم بسیار خوبی به‌شمار می‌رود.

همچنین طبق اعلام این موسسه، فروش کلی کنسول پلی استیشن 4 نیز از مرز ۵.۵ میلیون دستگاه عبور کرده است. مدیا کریت اعلام کرده که PS4 می‌توانست فروش بهتری هم داشته باشد ولی نبود بازی‌های مخصوص بازار ژاپن در اوایل عرضه این کنسول در این کشور، باعث شده بود تا در اوایل خیلی استقبال خوبی از پلی‌استیشن 44 صورت نگیرد. از طرف دیگر، در آن زمان بسیاری از توسعه‌دهندگان کماکان از پلی‌استیشن 3 نیز حمایت می‌کردند و همین باعث شده بود تا کنسول جدید خیلی به چشم نیاید.

مدیا کریت در بخش پایانی گزارش خود هم به فروش پلی استیشن ویتا اشاره کرده است؛ مردم ژاپن همواره برای داشتن علاقه به کنسول‌های دستی مشهور هستند و ویتا هم تا به امروز چیزی در حدود ۵.۷ میلیون دستگاه در این کشور فروش داشته است که البته اختلاف کمی را با میزان فروش PS4 نشان می‌دهد.






منبع : DUALSHOCKERS
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار