کد خبر: ۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 07
تصاویر تبلیغاتی جدید نشان از عرضه پرچم‌داران جدید هواوی با دوربین سه‌گانه و قابلیت عکاسی با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل دارند.

به گزارش آی تابناک : از زمان همکاری هواوی و لایکا برای توسعه دوربین پرچم‌داران این شرکت چینی، عملکرد گوشی‌های سری پی و رده‌بالای میت به‌طور چشمگیری در زمینه عکاسی ارتقاء پیدا کرده است. فبلت جدید هواوی با نام میت ۱۰ پرو نیز بر اساس نتایج DxOMark، موفق شده امتیاز خیره‌کننده ۹۷ را به‌ دست آورد که آن‌ را به دومین گوشی برتر در زمینه عکاسی مبدل ساخته  است.

چینی‌ها، علاقه‌مندان به عکاسی سلفی را از یاد نبرده‌‏اند و همین موضوع باعث شده است دوربین سلفی در جانشین هواوی پی ۱۰ارتقاء پیدا کند؛ به همین جهت، احتمالاً خواهید توانست عکس‌های سلفی ۲۴ مگاپیکسلی به ثبت برسانید و دوربین ثانویه در شرایط نوری نامناسب، عملکرد بهتری نسبت به گذشته خواهد شد.بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد دوربین اصلی پرچم‌داران هواوی در سال آینده با تغییرات چشمگیری همراه خواهد شد. انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸، شرکت هواوی گوشی‌ پرچم‌دار پی ۱۱ را معرفی کند که بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، احتمالاً به سه سنسور برای دوربین اصلی مجهز خواهد شد. ترکیب سه سنسور، به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل ثبت کنند؛ همچنین زوم هیبریدی ۵ برابری در سری جدید گوشی‌های پی هواوی امکان‏‌پذیر خواهد بود.

لنزهای دوربین اصلی با برند لایکا، تا ۱۰۰ درصد نور بیشتری ثبت خواهند کرد و حالت Pro Night Mode به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی خیره‌کننده در محیط‌های تاریک به ثبت برسانند. یکی از دلایل بهبود عملکرد میت ۱۰ هواوی در زمینه‌ی عکاسی، استفاده از هوش مصنوعی است؛ در پرچم‌داران ۲۰۱۸ چینی‌ها این موضوع را فراموش نکرده‌اند و هواوی همچنان از جادوی هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت. قابلیت فریم‌بندی خودکار و تشخیص فوری صحنه‌های عکاسی از جمله قابلیت‌هایی است که هوش مصنوعی در دوربین هواوی پی ۱۱ ارائه می‏‌دهد.

هواوی پی 11

تمامی اطلاعاتی که در رابطه با دوربین پرچم‌داران جدید هواوی به‌ ‏دست آمده، توسط یک طراح دیجیتال منتشر شده است؛ بااین‌حال، این طرح‌ها به‌سرعت حذف شده‌اند که می‌تواند نشانه‌ی اهمیت یا صحت‏ آن‌ها باشد. هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که هواوی پی ۱۱ به‌عنوان پرچم‌دار جدید هواوی از چنین قابلیت‌هایی بهره خواهد برد؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به اطلاعات منتشرشده نگاه کنید. لازم به‏‌ ذکر است که در تمامی تصاویر تبلیغاتی به‌دست‌آمده، عبارت «من عکس نمی‌گیرم؛ عکس‌ها را خلق می‌کنم» دیده می‏‌شود.

شرکت هواوی یکی از اولین سازندگانی محسوب می‌‏شود که گوشی‌های هوشمند خود را با دوربین اصلی دوگانه ارائه داده است؛ به همین جهت، چندان جای تعجب نیست که این سازنده با ترکیب سه سنسور برای دوربین اصلی پرچم‌داران خود در سال آینده، استانداردهای جدیدی برای صنعت گوشی‌های هوشمند تعریف کند.

یکی از مواردی که در پوسترهای تبلیغاتی جلب‌ توجه می‌کند، سری PCE هواوی است؛ چینی‌ها هیچ‌یک از محصولات قبلی خود را از سری PCE عرضه نکرده‌اند و امکان دارد آنچه در تصاویر تبلیغاتی دیده می‌شود، به‌نوعی عرضه Huawei P11 را تأیید کند. بااین‌حال شاید هواوی برای سال آینده به دنبال ارائه محصولاتی است که روی عکاسی تمرکز دارند و سری PCE با تمرکز روی این موضوع، معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند و دید شرکت چینی چه برنامه‌ای برای آینده محصولات خود در بازار گوشی‌ هوشمند دارد؛ بازاری که این‌ روزها اشباع شده است!





منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار