کد خبر: ۱۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 07
گوشی Razer یک گوشی کاملا جدید و متفاوت می باشد که دارای ریفرش ریت ۱۲۰Hz می باشد که گیمرها را هدف گرفته است و وقتی گوشی برای گیمرها باشد باید باتری خوبی را هم داشته باشید.
به گزارش آی تابناک : گوشی Razer یک گوشی کاملا جدید و متفاوت می باشد که دارای ریفرش ریت ۱۲۰Hz می باشد که گیمرها را هدف گرفته است و وقتی گوشی برای گیمرها باشد باید باتری خوبی را هم داشته باشید.این گوشی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر عرضه شده است که به نسبت گوشی های هوشمند موجود بسیار بزرگتر می باشد.

تست باتری گوشی هوشمند ریزر و ۲ روز همراهی !!!

به نظر شما این گوشی در استفاده روزانه چگونه عمل میکند ؟

باید در جواب این سوال گفت طبق آزمایش های انجام شده این گوشی ۸ ساعت و ۵۲ دقیقه دوام آورد،البته این به این معنا نیست که باتری این گوشی شگفت انگیز نیست و باتری ضعیفی دارد.قابل ذکر است این آزمایش ها در شرایط یکسان بدین صورت انجام داده ایم که : روشنایی گوشی ها یکسان باشد ، اعلان ها خاموش باشد و برای این گوشی  ریفرش ریت را روی ۹۰Hz قرار دادیم که اطلاعات زیر بدست آمد. 



تست باتری گوشی هوشمند ریزر و ۲ روز دوام !!!

حال در دنیای واقعی اگر شما از گوشی هوشند استفاده کنید و چند ساعتی به بازی بپردازید یک روز کامل این گوشی با شما همراه خواهد بود اگر شما به بازی نپردازید یک روز و نیم می توانید از این گوشی استفاده کنید و حتی اگر استفادتون کم باشه دو روز هم شاید بتواند شمارو همراهی کند که واقعا بسیار مناسب می باشد.

شارژ شدن گوشی چه زمانی خواهد برد ؟

این گوشی اولین گوشی می باشد که از تکنلوژی شارژ سریع کوالکام ۴.۰ بهره می برد. طبق ادعای کوالکام با استفاده ازاین تکنولوژی شما برای شارژ گوشی بدون شارژ تا ۵۰ درصد به ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارید.حال به بررسی زمان شارژ شدن گوشی Razer پرداختیم که  نتیجه چیز دیگری بود و برای ۵۰ درصد شارژ ۴۰ دقیقه زمان نیاز بود حال نتایج بدست آمده اینگونه بود.

۱۵ دقیقه تا ۰ تا ۲۵ درصد
بعد از ۳۰ دقیقه ۳۷درصد
بعد از ۴۰ دقیقه ۴۷ درصد
بعد از یک ساعت ۶۴ درصد
بعد از ۹۰ درصد سرعت شارژ پایین آمد و شارژکامل ۲ساعت و ۲۰ دقیقه زمان برد.

تست باتری گوشی هوشمند ریزر و ۲ روز دوام !!!

حال نظر شما در مورد زمان استفاده و شارژ گوشی چیست ؟

منبع
نویسنده:سعیدپوری


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار