کد خبر: ۱۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 06
در نشست تخصصی Snapdragon Tech شرکت کوالکام که ساعاتی پیش برگزار شد، تری مایرسون از شرکت مایکروسافت وعده داد که با استفاده از ویندوز 10 روی اسنپ دراگون، کاربران تنها لازم است یک بار در هفته لپ تاپ خود را شارژ کنند، هر چند که همچنان به طور فعال از دستگاه استفاده داشته باشند.

به گزارش آی تابناک : تری مایرسون از این پروژه به عنوان یک حرکت بزرگ و تغییر دهنده معادلات حاکم نام برده است. کریستینا آمون، معاون اجرایی Qualcomm Technologies نیز اظهار داشت که این امر به لپ تاپ های ویندوز 10 امکان می دهد تا با تبلت ها برای کار و سرگرمی جایگزین شوند.

کامپیوترهای همواره متصل یا Always Connected، سبک، بدون فن و با پشتیبانی از Gigabit LTE خواهند بود. مهمتر از همه، آن ها همیشه روشن و متصل هستند و 20 ساعت عمر باتری را ارائه می دهند، در حالی که همچنان قادر به اجرای نرم افزارهای رایج ویندوز 10 نیز هستند.

موضوع مهم دیگر این است که مانند گوشی های هوشمند، کاربران قادر خواهند بود بدون نیاز به حمل شارژر و کابل، کامپیوتر خود را بیرون از منزل همراه خود داشته باشند. مایکروسافت همچنین به مزایای امنیتی این دستگاه ها نیز اشاراتی داشته است.

Sprint، که همچنین در این رویداد شرکت کرده بود، وعده فعال سازی آسان، نامحدود اینترنت و پشتیبانی تکنولوژیکی خوب برای این دستگاه ها را داده است.

ایسوس NovaGo یکی از اولین دستگاه هایی خواهد بود که از این پلتفرم استفاده می کند. این دستگاه از eSIM و nanoSIM، تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، تا 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می کند و از همه مهمتر، از تراشه اسنپ دراگون 835 بهره می برد. ایسوس وعده عمر باتری 222 ساعته (پخش ویدیو)، 30 روز زمان آماده به کار و پشتیبانی از Gigabit LTE را داده است. این دستگاه دو در یک،از قلم، ویندوز اینک و ویندوز هلو پشتیبانی می کند.

کوین فراست، مدیر عامل و نایب رئیس سیستم های شخصی مصرف کننده در HP نیز در این رویداد یک دستگاه به نام HP Envy x2 را معرفی کرد.

این دستگاه با یک پوسته فلزی خود، شبیه به سرفیس پرو به نظر می رسد و همچنین قادر است عمر باتری 20 ساعته را ارائه دهد، اما تنها 6.9 میلیمتر ضخامت دارد (یعنی حدودا به باریکی یک آیفون!).

همچنین کمپانی لنوو نیز در ماه ژانویه 2018 در نمایشگاه CES برخی دستگاه های مبتنی بر آرم را به نمایش خواهد گذاشت.

کویین لنسینگ، مدیر عامل و نایب رئیس AMD نیز در این مراسم حضور داشته و گفته که آنها همچنین از مودم های همواره متصل Qualcomm 4G LTE در نوت بوک های مبتنی بر AMD Ryzen خود استفاده خواهند کرد تا مزایای همراه متصل بودن را به دستگاه های x86 نیز بیاورند.





منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار