کد خبر: ۱۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 06
گوگل معمولا نسخه های اصلی Chrome را همزمان در تمام سیستم عامل های اصلی منتشر می کند، اما این بار نوع اندرویدی برنامه با کمی تاخیر مواجه شده است.

تغییرات Chorme در اندروید

به گزارش آی تابناک: گوگل معمولا نسخه های اصلی Chrome را همزمان در تمام سیستم عامل های اصلی منتشر می کند، اما این بار نوع اندرویدی برنامه با کمی تاخیر مواجه شده است. با این که گوگل تایید کرد که Chrome 63 منتشر شده است، نسخه جدید مرورگر هنوز برای دانلود در فروشگاه Google Play در دسترس نیست.
با این وجود، در چند هفته آینده می توانید ارتقا به Chrome 63 را تجربه کنید.مرورگر جدید احتمالا در چند سری عرضه خواهد شد، بنابراین ممکن است در ابتدا برای یک درصد کوچک از کاربران در دسترس باشد.
Chrome 63 ویژگی های موجود مانند تکمیل خودکار (در نوار آدرس) را ارتقا می دهد، اما همچنین دارای یک DeviceMatcher JavaScript API می باشد که باعث می شود که وبسایت ها مقدار RAM کمتری از دستگاه را مشغول کنند که باعث بهبود کارایی در دستگاه می شود.
علاوه بر این، گوگل اعلام کرده است که برخی از پیشرفت ها تحت نام هود،همراه با برخی از پیشرفت های تثبیت دهنده در برنامه صورت گرفته است.متاسفانه، همانطور که قبلا شایعه شده بود، اشاره ای به پشتیبانی از HDR نشده است، بنابراین احتمالا باید تا نسخه بعدی Chrome منتظر بمانیم.
مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار