کد خبر: ۱۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 06
مایکروسافت به تازگی نسخه جدید OneDrive را در فروشگاه Google Play منتشر کرده است.بدیهی است، این اولین بار نیست که برنامه ای یک بروزرسانی بزرگ دریافت می کند، اما این یکی از معدود بروزرسانی هایی است که تغییرات بسیار زیادی در طراحی نرم افزار ایجاد کرده است.
تغییرات جدید OneDrive برای اندروید

به گزارش آی تابناک: مایکروسافت به تازگی نسخه جدید OneDrive را در فروشگاه Google Play منتشر کرده است.بدیهی است، این اولین بار نیست که برنامه ای یک بروزرسانی بزرگ دریافت می کند، اما این یکی از معدود بروزرسانی هایی است که تغییرات بسیار زیادی در طراحی نرم افزار ایجاد کرده است.
اگر از برنامه OneDrive مایکروسافت به صورت منظم استفاده کرده باشید، تغییرات بسیار زیادی در طراحی خواهید فهمید.OneDrive 5.1 دارای یک نگاه و احساس جدید است که قرار است چارچوب تولیدی بیشتری ارائه دهد.
برای شروع، مایکروسافت منوی همبرگری برنامه را حذف کرد و تمامی تنظیمات و گزینه های موجود در زبانه ها را به پایین برنامه انتقال داد.شما اکنون می توانید با استفاده از نوار ناوبری جدید سریعتر از همیشه به اشتراک گذاری فایل ها،هیستوری و دیگر قسمت ها دسترسی داشته باشید.
همچنین یک بخش جدید به نام دیدگاه من به وجود آمده که کاربران را قادر می سازد تا بر روی اطلاعیه ها، محتوای آفلاین و همچنین اطلاعات حساب نظارت بیشتری داشته باشند.
بسیاری از ترفندهای دیگر محیط کاربری  OneDrive را دوستانه تر می کند، و در نسخه جدید وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که نسخه جدید را دریافت کرده اید و آزمایش را شروع کنید.
مترجم:پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار