کد خبر: ۱۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 05
شاید تاکنون در تنظیمات گوشی خود به بخش خاصی با نام Instant Apps برخورد کرده‌اید و دقیقا نمی‌دانید این ویژگی چه کاری را انجام می‌دهد. در این مطلب شما را با ویژگی Instant Apps در گوشی‌های اندرویدی آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

به گزارش آی تابناک : ویژگی Instant Apps از سال 2016 در سیستم عامل اندروید قرار گرفته که قابلیت کاربردی را به کاربر ارایه می‌دهد. توسط این ویژگی شما می‌توانید اپ‌ها را بدون این‌که در گوشی خود نصب نمایید، امتحان کنید.

اپلیکیشنی که از این طریق در دسترس‌تان قرار می‌گیرد، یک نسخه پیش‌نمایشی یا به‌عبارت دیگر، دمو بوده که شاید همه ویژگی‌های موجود را در خود نداشته باشد. در واقع با Instant Apps و کار کردن با نسخه پیش‌نمایش، شما می‌توانید متوجه عملکرد برنامه مورد نظر خود بشوید و در صورت رضایت، آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

Instant Apps برای کاربرانی که در تلفن همراه‌شان مشکل کمبود حافظه دارند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود؛ چرا که بدون نیاز به نصب اپ و تنها با یک کلیک، قادرند به توانایی‌های اصلی اپ دسترسی داشته باشند.

برای فعال‌سازی Instant Apps در گوشی خود مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید:

  1. وارد منوی تنظیمات شوید و از آن‌‌جا تنظیمات مربوط به حساب گوگل را انتخاب کنید.

  1. در صفحه باز شده، Instant Apps را باز کنید و بر روی دکمه فعال‌کننده آن کلیک کنید.

  1. بعد از باز شدن پیام اجازه، گزینه YES, I’M IN را برگزینید.
  2. پلی‌استور را باز کرده و اپ مورد نظر را سرچ کنید. در صورتی که اپ شما نسخه Instant هم داشته باشد، در کنار Install گزینه‌ای به‌ نام Try مشاهده می‌شود.

  1. با کلیک بر بروی Try کمی منتظر بمانید تا نسخه Instant اپ برای‌تان به‌نمایش در بیاید.

در طی مدتی که با نسخه Instant کار می‌کنید، پیغامی برای‌تان نمایش داده می‌شود که از آن طریق می‌توانید هروقت که خواستید، نسخه اصلی اپ را در گوشی خود نصب کنید.

نظر شما در رابطه با قابلیت Instant Apps در گوشی‌های اندرویدی چیست؟




منبع : آی تی رسان 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار