کد خبر: ۱۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 05
ماه پیش کمپانی گوگل اپلیکیشن Files Go را معرفی کرد تا کاربران به کمک آن بتوانند حافظه تلفن های هوشمند خود را مدیریت کرده و به فایل ها نظم دهند. حالا بعد از چند هفته، برنامه از فاز بتا خارج شده و اکنون تمام کاربران جهان می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

به گزارش آی تابناک : به کمک Files Go می توانید از طریق سیستم جستجوی فیلتر دار سریع تر از همیشه محتویات را پیدا کرده یا برنامه های اضافی را شناسایی کنید و در صورت نیاز پاک نمایید. همچنین اپلیکیشن پیشنهاداتی برای خالی کردن فضا به کاربر می دهد.

کچ برنامه ها، اپلیکیشن بدون استفاده، فایل های حجیم و دانلود شده همیشه بخش زیادی از فضا را به خود اختصاص می دهند و Files Go به کاربر می گوید که با حذف هر کدام چه میزان حافظه موبایل تان خالی می شود. اشتراک گذاری آفلاین فایل ها هم از دیگر ویژگی های برنامه است.

به کمک هات اسپات و از طریق بلوتوث می توانید فایل هایتان را با سرعت حداکثری 125 مگابیت بفرستید. البته طرف مقابل تان نیز باید اپلیکیشن Files Go را داشته باشد. جدا از اینکه اپلیکیشن به شما یادآوری می کند که فضای خالی موبایل تان کم بوده و اجازه می دهد تا از اطلاعاتی که دارید را با Drive ،OneDrive ،Dropbox یا سایر اپ های مشابه پشتیبان بگیرید.

با توجه به گفته گوگل، در یک ماه تست این اپلیکیشن بعضی کاربران توانستند تا 1 گیگابات فضا ذخیره کنند. برای دانلود این اپ نیازمند اندروید 5 و بالاتر هستید.

Files Go
  • Files Go
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Google
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 6 مگابایت





























منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار