کد خبر: ۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 05
تا کنون اخبار و شایعات زیادی در ارتباط با پرچمدار بعدی نوکیا با نام احتمالی «نوکیا 9» منتشر شده که به برخی از ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن اشاره داشته اند، اما حالا منابع چینی تاریخ معرفی و قیمت این محصول را هم اعلام کرده اند.

به گزارش آی تابناک : بر اساس گزارشات موجود، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، قصد دارد در تاریخ 30 دی ماه طی رویدادی در کشور چین از نوکیا 9 رونمایی کند که احتمال می رود طی همین رویداد، نسخه بعدی نوکیا 8 نیز به بازار معرفی شود.

جک هدفون احتمالاً در نوکیا 9 و نوکیا 8 جدید حذف خواهد شد

طبق شایعات قبلی، نوکیا 9 به یک نمایشگر تمام صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده اما از مشخصات صفحه نمایش و ابعاد نوکیا 8 جدید جزییاتی در دست نیست؛ با این حال هر دو مدل به احتمال قوی از نسبت تصویر 18:9، دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون 835 (یا اسنپدراگون 845) بهره می برند و با داشتن گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب و غبار مقاوم خواهند بود.

رندر نوکیا 9 با کاور محافظ

البته نسخه هایی که 30 دی ماه معرفی می شوند، احتمالاً برای عرضه در بازار چین تغییراتی کرده و اپلیکیشن های پیش فرض گوگل در آنها با نمونه های چینی تعویض خواهند شد.

گفتنی است بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط منابع چینی، نوکیا 9 با 6 گیگابایت رم در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب 560 و 635 دلار قیمت خواهند داشت.






منبع : ANDROIDHEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار