کد خبر: ۱۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 05
اگر شما زیر 13 سال هستید یا فرزندی دارید که کمتر از 13 سال دارد این نرم افزار برای شما ساخته شده است
به گزارش آی تابناک : نرم افزار پیام رسان جدید Facebook که برای افراد زیر 13 سال می باشد Messenger kids نام دارد و یکی از دلایل انتشار آن قوانین Facebook می باشد که افراد زیر 13 سال اجازه عضویت را ندارند .

نرم افزار پیام رسان FACEBOOK مخصوص نوجوانان !!!

نرم افزار Messenger Kids  برای ایجاد امنیت کامل برای نوجوانان و کودکان تنها می توانند با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و همچنین بدون اجازه خانواده نمی توانند اکانت برای خود بسازند یا دوستان خود را اضافه کنند.
برای اینکه بتوانند کودکان یکدیگر را در دوستان خود داشته باشند و با هم چت کنند باید خانواده آنها با هم آشنا بوده و اجازه این ارتباط را هر دو خانواده تایید کنند. افراد نا شناس نمی توانند پیامی را برای کودکان ارسال کنند.

نرم افزار پیام رسان FACEBOOK مخصوص نوجوانان !!!

از لحاظ امنیتی بسیار تلاش شده که قوی باشد و امکانات زیادی را برای خانواده ها فراهم آورده است مثلا اینکه فرزندان نمی توانند پیام ها را پاک کنند، خانواده بلافاصله بعد از گزارش فرزندانشان پیام دریافت می کنند، بدون اطلاع خانواده درخواست دوستی نمی توانند ارسال کنند.

این کمپانی برای طراحی و برآورده کردن خواسته های خانواده 6 ماه در ارتباط با صدها خانواده بوده تا دقیقا نیاز های خانواده ها را در این Messenger برای آنها فراهم کند.

از دیگر ویژگی های Messenger Kids می توانیم به نکات زیر اشاره کرد :

- بعد از عبور از 13 سال به طور خودکار کاربران به Facebook اصلی منتقل نمی شوند.
-هیچ گونه تبلیغاتی وجود ندارد.
-خانواده ها نیازی ندارند نرم افزار دیگری دانلود کنند بلکه با همان اکانت فعلی و Messenger  Facebook می توانند با فرزندان خود ارتباط داشته باشند.
-قابلیت جستجو در بین کاربران وجود ندارد .

این نرم افزار برای IOS در U.S منتشر شده و عرضه عمومی و اندروید آن به سال بعد موکول شده است.


منبع
نویسنده:سعیدپوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار