کد خبر: ۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 04
سونی تم جدیدی به نام Legacy برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌کند که نوستالژی شیرین کنسول پلی‌استیشن 2 را زنده می‌کند.

به گزارش آی تابناک : کمپانی سونی با همکاری تروانت پیکسل، تم جدیدی با نام «Legacy» برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌کنند که یادآور خاطراتی از دوران کنسول ‌پلی استیشن 2 خواهد بود. به گفته Sony، تم Legacy در تاریخ ۶ دسامبر ( ۱۵ آذر ) با قیمت ۲.۹۹ دلار برای کنسول پلی‌استیشن 44 عرضه می‌شود. واضح است زحمت‌های زیادی کشیده شده تا بازسازی پس‌زمینه‌های منوی پلی‌ استیشن 2 به درستی انجام شود. تروانت پیکسل، به این موضوع اشاره کرد که دو سال گذشته را صرف توسعه نمونه‌های اولیه داشبورد پلی‌استیشن 22 کرده است تا منوی به یاد ماندنی این کنسول را دوباره باز سازی کنند. همچنین این توسعه دهنده در یک پست ویدیویی در یوتیوب گفت:

این تم یک بازسازی مو به مو از نسخه پلی‌استیشن 2 نیست. به طور مثال به علت محدودیت‌های نشان تجاری، مجوز استفاده از لوگو انحصاری پلی‌استیشن 2 را در این تم نداریم، بنابراین در صفحه بوت یک ایستر اگ طراحی کردیم که به صورت تصادفی در صفحه لاگین تغییر می‌کند. در طراحی Legacy، تمام اطلاعات از یک فایل اصلی بایوس پلی‌استیشن 2 برداشته شده است که با تلفیقی از نقاط تصادفی توسط ساختار‌های ریاضی و دینامیکی دوباره بازسازی شده‌اند. در تم Legacy، دقیقا مشابه با منوی اصلی پلی‌استیشن2، با همان ساعت کریستالی و هفت ستاره روبرو می‌شوید. همچنین، تمرکز اصلی این داشبورد روی سرعت و شخصی سازی بوده است، به طوری که تغییر رنگ از طریق ورودی کاربر کنترل می‌شود. علاوه بر این افکت‌های صوتی این تم هم از روی سخت افزار پلی‌استیشن 2 برداشته شده‌اند و برای محیط پس زمینه و زمینه‌های سفارشی دوباره بازسازی شده است.

تم Legacy برای داشبورد PS4 طراحی شده و از نمایشگرهای 1080p ،4K و OLED پشتیانی کند. در ویدیو زیر می‌توانید تم بازسازی شده و داشبورد اصلی پلی‌استیشن 2 را باهم مقایسه کنید:





منبع : POLYGON 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار