تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 04
سامسونگ قصد دارد از کف دست به عنوان پسورد دستگاه استفاده کند.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ روش های مختلفی برای حفاظت از گوشی شما مانند سنسور اثر انگشت ، اسکن عنبیه و تشخیص چهره را بر روی گوشی های خود قرار داده است اما این بار یک راه جدید برای احراز هویت آزمایش می کنند و آن اسکن کف دست می باشد.

پسورد شما در کف دستان شما !!!

طبق گزارش های رسیده سامسونگ پتنت جدیدی ثبت کرده که در آن با استفاده از  کف دست باز به عنوان احراز هویت استفاده خواهد کرد و با استفاده از عکسی که با دوربین از کف دست خواهید گرفت نشان خواهد داد چه قسمت هایی به عنوان پسورد شما خواهد بود.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط دیوید ژانگ در مورد احراز هویت اعلام کرده است که کف دست و حتی رگ های هر شخص کاملا منحصر به فرد می باشد در نتیجه می توان از آن به عنوان احراز هویت استفاده کرد.
ایده جالبی می باشد اگر واقعا سامسونگ بخواهد از آن در دستگاه های آینده خود استفاده کند حال برای احراز هویت یا مثلا در هنگام فراموش کردن رمز عبور از آن استفاده شود باید دید آیا در همین حد پتنت باقی خواهد ماند یا سامسونگ در گوشی های آینده خود استفاده خواهد کرد و چون سامسونگ نمی تواند از FACE ID اپل استفاده کند در نتیجه برای یافتن راه های دیگر برای امنیت بیشتر و جذب مشتریان خود تلاش خواهد کرد.

نظر شما در مورد این روش چیست ؟


نویسنده:سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار