کد خبر: ۱۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 04
سامسونگ گلکسی X یک دستگاه واقعی است و ما کاملا از این موضوع مطمئن هستیم. سوال اصلی این است که دقیقا چه زمانی غول کره ای نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود را به بازار عرضه خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را با نام Galaxy X در سال 2018 رونمایی کند

به گزارش آی تابناک: سامسونگ گلکسی X یک دستگاه واقعی است و ما کاملا از این موضوع مطمئن هستیم. سوال اصلی این است که دقیقا چه زمانی غول کره ای نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود را به بازار عرضه خواهد کرد.سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی های هوشمند با نمایشگر منحنی را به همراه الجی راه اندازی کردند، اما گلکسی Round فقط در کشورهای محدودی عرضه شد.
اما سامسونگ تنها شرکتی نیست که بتواند یک گوشی هوشمند منعطف را تولید کند؛ همانطور که بسیاری از شرکت های دیگر از جمله اپل و ال جی بر روی این دستگاه ها کار می کنند.با این حال،احتمالا این که طرفداران سامسونگ اولین کسانی باشند که دست خود را بر روی یک گوشی هوشمند منعطف قرار می دهند بیشتر از سایرین خواهد بود.
کون دونگ جین، رئيس شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر، اعلام کرد که شرکتش در نظر دارد تا در سال 2018 یک گوشی هوشمند منعطف را عرضه کند.منابع در صنعت صفحه نمایش می گویند که سامسونگ موفق به ساخت یک پانل قابل انعطاف با انحنای 1.0R شده است، به این معنی است که می توان آن را به طور کامل مانند یک کاغذ خم کرد.
تا کنون، نظر غالب این است که سامسونگ از مواد پلاستیکی برای ساخت صفحه نمایش قابل انعطاف استفاده می کند.اگر چه سامسونگ در گذشته از اختراعات فن آوری مربوط به گوشی های هوشمند برای بعضی از دستگاه های قابل انعطاف استفاده کرده است.جالب خواهد بود که ببینیم این تکنولوژی در گلکسی X چه مقدار تغییر خواهد کرد.
یکی از دلایلی که سامسونگ قصد دارد سال آینده این گوشی را عرضه کند این است که ال جی در حال کمک به اپل برای ساخت صفحه نمایش تاشو است.اپل اخیرا یک ثبت اختراع را برای یک آیفون قابل انعطاف در ایالات متحده ثبت کرده است و LG Display شرکتی برای عرضه پانلهای قابل انعطاف برای این دستگاه خواهد بود.
در حال حاضر، LG Display قصد دارد اولین پانل قابل انعطاف با انحنای 2.5R در سال 2018 داشته باشد، در حالی که انتظار می رود که تا سال 2019 یک پانل قابل انعطاف با انحنای 1.0R داشته باشد.
رسانه های خبری کره ای گزارش دادند که انتظار می رود در صنعت نمایشگر یک گوشی هوشمند با قابلیت بسته شدن در چند سال آینده  بصورت تجاری عرضه شود.

مترجم: پیمان نجفی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار