کد خبر: ۱۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 03
مدیر عامل اپل ( تیم کوک ) این هفته به چین رفته و در یک نشست خبری که توسط اداره امنیت ملی چین برگزار شد شرکت کرد و در آنجا یه سخنرانی پرداخت.
به گزارش آی تابناک : مدیر عامل اپل تیم کوک این هفته به چین رفته و در یک نشست خبری که توسط اداره امنیت ملی چین برگزار شد شرکت کرد و به سخنرانی پرداخت.  تیم کوک در صحبت های خود به این نکته شاره کرد که در حدود 1.8 میلیون برنامه نویس IOS  در این کشور وجود دارد که در حال ساخت برنامه برای این سیستم عامل می باشند. از هنگام تاسیس Appstore تاکنون اپل توانسته 112 میلیارد یوان که می شود 16.93 میلیارد دلار در آمد کسب کند.

در اوایل امسال اپل اعلام کرد که در حدود 70 میلیارد دلار به توسعه دهندگان از شروع به کار اپل استور از سال 2008 تاکنون پرداخت کرده است. که در حدود 25 درصد آن رابه توسعه دهندگان چینی پرداخت کرده است.که این نشان می دهد آنها مسوولیت 1 دلار از هر 4 دلار گه اپل پرداخت می کند به توسعه دهندگان را برعهده دارند.

چین سومین بازار بزرگ اپل برای فروش محصولات این کمپانی می باشد در حالی که سود این بازار برای اپل در حال کاهش است زیرا کمپانی های چینی مانند Oppo ، Vivo ، Huawei و Xiaomi از طریق فروش محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در برابر اپل حرفی برای گفتن دارند.البته اپل امید دارد امسال با سه گوشی آیفون 8 و 8PLus  و آیفون X جایگاه ویژه ای بدست بیاورد.

در سه ماه سوم یعنی تا پایان ماه سپتامبر گذشته اپل در حدود 11 میلیون دستگاه در چین را فروخته است که در مقایسه با سال گذشته در همین زمان که 8 میلیون دستگاه فروخته بود 38 درصد پیشرفت داشته است.اپل امید  دارد مجددا بتواند بازار ابن کشور را بدست بیاورد.

نویسنده:سعید پوری
منبع

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار