کد خبر: ۱۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 03
فناوری واقعیت مجازی شگفتی ها و هیجانات زیادی را به همراه دارد اما یکی از مهم ترین مشکلات موجود درباره ی این محصولات ، قیمت آنها و همچنین نیاز به یک رایانه بسیار قدرتمند (یا یک PS4 با هدست PlayStation VR) برای اجرای آن است. این بدین معنی است که پذیرش این فناوری به سرعتی که شرکت ها امید داشتند ، پیش نمی رود.

به گزارش آی تابناک : گزارش های اخیر نشان از تغییر این مسئله دارد؛ طبق گزارش Canalys ، تعداد هدست های واقعیت مجازی که در یک یک دوره ی 3 ماهه به فروش رسیده است از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرده است. این اولین باری است که چنین آماری در این صنعت دیده می شود و امید است که این روند ادامه پیدا کند.

طبق تحقیقات Canalys ، این اتفاق به لطف کاهش قیمت این هدست ها اتفاق افتاده است، به عنوان مثال قیمت هدست های آکیولس ریفت از 599 دلار به 399 دلار کاهش یافته است. ” پذیرش واقعیت مجازی در بخش مصرف کننده ، رابطه ی مستقیمی با قیمت این محصولات دارد، و استراتژی آکیولس برای کاهش قیمت ها قطعاً تاثیر به سزایی در فروش این محصولات داشته است.”
این گزارش همچنین نشان می دهد که پلی استیشن وی آر با سهم 49 در صد در صدر فروش این محصولات قرار دارد و پس از آن آکیولس با 21 درصد و اچ تی سی با 16 درصد قرار دارند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار