کد خبر: ۱۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 03
کمپانی Soedesco با انتشار تریلری نسخه فیزیکی Armello را با نام Armello: Special Edition برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار بازی، استودیو لیگ آف گیکس (League of Geeks) اعلام کرد که با همکاری کمپانی سودسکو (Soedesco) قصد دارد نسخه فیزیکی بازی Armello را برای پلی استیشن 4 عرضه کند. نسخه فیزیکی این بازی با نام بازی Armello: Special Editionn معرفی شد و شامل دیسک موسیقی متن این بازی نیز می‌شود که برای عرضه در تاریخ ۲۸ اسفند ماه (۱۸ مارس ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید Armello یک بازی رومیزی دیجیتالی است که در ابتدا در سال ۲۰۱۵ میلادی بری پی سی و PS4 منتشر شد و یک‌سال پس از آن به کنسول ایکس باکس وان راه پیدا کرد. Armelloo از بازی‌های کارتی، استراتژی و نقش‌آفرینی الهام گرفته است و ترکیبی از آنها را در خود گنجانده و آن را به یک اثر منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده است. محیط یا به اصطلاح تخته بازی Armello در هر بازی تغییر می‌کند و با استفاده از سیستم Procedurally Generated ، کاربران را با محیط‌های غیر‌تکراری روبرو می‌کند. ماموریت‌های این بازی از سیستم پویایی بهره‌مند است که بخش کوئست‌های آن را نیز ویژه نشان می‌دهد.

توسعه نسخه فیزیکی Armello: Special Edition تنها بازی‌ای نیست که کمپانی سودسکو مسئولیت عرضه آن را برعهده گرفته است. شهریور ماه گذشته این کمپانی بازی‌های Pharaonic، ساخته استودیو میلک‌استون، و بازی The Girl and the Robot، ساخته استودیو فلایینگ کارپت گیمز، را نیز برای Playstation 4 و Xbox One عرضه کرد. اوایل ماه گذشته نسخه فیزیکی بازی Triky Towers نیز برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 به دست کمپانی سودسکو توزیع شد.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر معرفی نسخه فیزیکی بازی Armello: Special Edition را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید. بازی Armello هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است و نسخه فیزیکی آن ۲۸ اسفند به دست کاربران پلی‌استیشن 4 خواهد رسید.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p







منبع : dualshockers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار