کد خبر: ۱۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 02
شعبه امریکایی کمپانی آتلوس اعلام کرد که تاکنون ۲ میلیون نسخه از بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Persona 5 در سراسر جهان عرضه شده است.

به گزارش آی تابناک : طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شعبه امریکایی کمپانی آتلوس با یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرد که بازی Persona 5 به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته و تاکنون ۲۲ میلیون نسخه از این بازی نقش‌آفرینی محبوب ژاپنی در سراسر جهان عرضه شده است. نیوتو هیروکا، رئیس و مدیرعامل شعبه امریکایی کمپانی آتلوس در این بیانیه اظهار داشت که علاقه‌ی بازیکنان به بازی‌های ژاپنی در حال رشد است. ایشان در این خصوص گفت:

امسال یک سال شگفت‌انگیز برای کمپانی آتلوس بوده است؛ سالی که جاه‌طلبی‌های ما برای بازی‌های ژاپنی در غرب را نشان می‌دهد. ما در حال تجربه یک رشد بزرگ در غرب و سایر مناطق هستیم و فروش [خوب] بازی Persona 5 نشان‌دهنده‌ سطح جدیدی از انتظارات طرفداران این سبک است. بازی Persona 5 یکی از مهمترین بازی‌های امسال بوده است که این موضوع نشان می‌دهد علاقه بازیکنان به این دسته از بازی‌ها در حال رشد است. ما می‌خواهیم تا بازی‌های باورنکردنی بیشتری را سال آینده برای طرفدارانمان عرضه کنیم.

در حال حاضر بازی Persona 5 در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 در دسترس است. به تازگی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مراسم PlayStation Awards را برگزار و لیست برندگان آن را منتشر کرد که بازی  Persona 5 برای دومین سال متوالی جایزه ویژه مخاطبین را از آن خود کرد. این بازی که در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۵۵ شهریور ۱۳۹۵) در دسترس بازیکنان ژاپنی قرار گرفته بود، با فاصله هفت ماهه در دیگر کشور‌های آسیایی نیز عرضه شد و به‌واسطه رای این دسته از مخاطبین در بین برگزیده‌های جوایز پلی‌استیشن قرار گرفت.

طراح شخصیت‌های بازی Persona 5 یعنی شی‌گینوری سوجیما پس از فروش فوق‌العاده بازی در سراسر جهان اقدام به طراحی یک طرح هنری جدید کرده است که آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر باوب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Persona 5

معنای متن در تصویر هنری: متشکریم! به فروش ۲ میلیون نسخه‌ از بازی دست یافتیم!!! ممنون که از ما حمایت کردید. طراح شخصیت‌های بازی Persona 5.

شما می‌توانید بررسی این بازی بسیار موفق را در سایت زومجی مطالعه کنید.






منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار