کد خبر: ۱۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 02
مایکروسافت به روز رسانی جدیدی برای برنامه People در ویندوز 10 با بیلد نامبر 10.3.3241.0 منتشر کرده است که رابط کاربری بطور کلی تغییر کرده است.
به روز رسانی People در ویندوز 10

به گزارش آی تابناک: مایکروسافت به روز رسانی جدیدی برای برنامه People در ویندوز 10 با بیلد نامبر 10.3.3241.0 منتشر کرده است که رابط کاربری بطور کلی تغییر کرده است.
همانطور که در تصویر بالا دیده می شود، اکنون برنامه یک ستون مرکزی دارد که قبل از آن وجود نداشت، در این بخش جدید شما آدرس ایمیل و شماره تلفن را به طور مستقیم مشاهده می کنید.این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که اگر نام دقیق مخاطبی را نمی داند، ولی آدرس ایمیل او را دارد، سریعتر و آسان تر بتواند او را پیدا کند.
در این نسخه جدید همچنین یک بخش جدید برای نمایش یک مخاطب وجود دارد که در آن خلاصه ای از اطلاعات، مکالمات، رویدادهای آینده و نکاتی برای ترکیب شماره های تکراری نمایش داده می شود.

به روز رسانی People در ویندوز 10

همچنین مایکروسافت با اضافه کردن یک دکمه فیلتر لیست مخاطبین و یک رابط جستجوی جدید که به صورت پویا جستجو می کند، یافتن یک مخاطب را ساده تر کرده است. این برنامه همچنین اکنون دارای یک فونت متفاوت و طراحی تا حدودی کمتر فلوئنت است.
این به روز رسانی در حال حاضر برای اعضای اینسایدر حلقه فست ویندوز 10 در دسترس قرار گرفته و در نهایت در آینده برای تمام کاربران ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

مترجم: پیمان نجفی
منبع
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار