کد خبر: ۱۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 02
سامسونگ و شرکت ژاپنی KDDI دیروز اعلام کردند که آنها توانستند اینترنت 5G را در یک قطار در حال حرکت آزمایش کنند
به گزارش آی تابناک :سامسونگ و شرکت ژاپنی KDDI  دیروز اعلام کردند که آنها توانستند اینترنت 5G را در یک قطار در حال حرکت آزمایش کنند.این آزمایش در حالی که قطار با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود موفقیت آمیز بوده و سرعت دانلود و آپلود 1.7 گیگابایتی را آزمایش کردند.

تجهیزات مورد استفاده سامسوتگ یک روتر 5G ، یک رادیو 5G ، یک RAN مجازی  و هسته بوده است و از ویژگی های این تست می توان به سرعت بالا ، Latency کم و توانایی بالا اشاره کرد که برای مسافرین و مسولین قطار بسیار سودمند خواهد بود.

همچنین با توجه به امکاناتی که ایجاد کرده بودند توانستند به راحتی یک فیلم 8K را دانلود کنند و همچنین یک ویدیو 4K که توسط دوربین نصب شده در قطار گرفته شده بود را آپلود کنند.

رییس شبکه تجارت سامسونگ گفت :
شبکه 5G قطعا باعث تحول در زندگی روزمده خواهد شد.موفقیت امروز ما که با همکاری KDDI بوجود آمده قطعا باعث تحول در آینده خواهد بود.ما هر روز در حال تحقیق برای پیشرفت تکنولوژی و شبکه های آینده و توسعه پیشرفت خواهیم بود.

مدیر ارشد اجرایی LDDi اعلام کرده که می خواهند تا سال 2020 سرویس 5G خود را به صورت عمومی عرضه کنند  این آزمایش در یکی از شهر های ژاپن انجام شده است.

مترجم:سعیدپوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار