کد خبر: ۱۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 30
از آنجایی که این گوشی هوشمند از اوایل سال جاری میلادی در دسترس قرار گرفت،تا به این جا به روز رسانی های مختلف نرم افزاری را دریافت کرده است که به تدریج قابلیت ها و ویژگی های آن را به طور قابل قبولی ارتقا داده است.در حال حاضر یک به روزرسانی جدید آماده است، که تنها دوربین عقب تلفن را ارتقا می دهد.

آپدیت دوربین استنشال فون

به گزارش آی تابناک: از آنجایی که این گوشی هوشمند از اوایل سال جاری میلادی در دسترس قرار گرفت،تا به این جا به روز رسانی های مختلف نرم افزاری را دریافت کرده است که به تدریج قابلیت ها و ویژگی های آن را به طور قابل قبولی ارتقا داده است.در حال حاضر یک به روزرسانی جدید آماده است، که تنها دوربین عقب تلفن را ارتقا می دهد.
با تشکر از Reddit AMA (از من بپرسید) جلسه ای با چندین مقام اساسی از جمله معاونان رئیس بخش نرم افزار و سخت افزار برگزار شده که اعلام کرده اند دوربین دوگانه استنشال فون امروز به روز رسانی دریافت خواهد کرد. این آپدیت یک حالت پرتره، فشرده سازی JPEG و اصلاحات ثبات مختلف را به ارمغان می آورد.کاربران قادر خواهند بود به صورت دستی برنامه دوربین را به روز رسانی کنند، زیرا این  آپدیت را می توان در Google Play پیدا کرد.
کمپانی استنشال درباره آپدیت نسخه بتا اندروید اورئو اعلام کرده است که هفته آینده در دسترس خواهد بود.
متاسفانه، این شرکت زمان دقیقی از آپدیت به نسخه اصلی Android Oreo  اعلام نکرده است.

مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار