کد خبر: ۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 29
مدل جدید و موتور وسط Corvette C8 از موتوری V8 با دو توربو و ۸۵۰ اسب بخار قدرت سود می‌برد.
به گزارش آی تابناک :‌ مدل جدید و موتور وسط Corvette C8 از موتوری V8 با دو توربو و ۸۵۰ اسب بخار قدرت سود می‌برد.اطلاعات جدیدی از Corvette جدید به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد مدل جدید از ۳ مدل موتور جدید سود می‌برد.

اطلاعات Corvette جدید به بیرون درز کرد !!!

طبق اسناد تحلیل بازار از IHS Markit که توسط یکی از کاربران Corvette Forum به بیرون درز کرده،مدل جدید  Corvette C8 از دو مدل DOHC V8 جدید و مدل 6.8 لیتری و V8 فعلی استفاده خواهد کرد.از دو مدل جدید،موتور کوچکتر 4.2 لیتر و مدل بزرگتر 5.5 لیتر حجم خواهند داشت.
طبق اعلام IHS markit موتورهای جدید در سایت Tonawanda تولید خواهند شد،اما همچنان انتخاب اصلی همان موتور 6.8 لیتری با میانگین تولید ۱۴.۰۰۰ موتور در سال خواهد بود.
از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ موتور کوچکتر 4.2 لیتری با تولید سالانه بیش از ۷.۰۰۰ واحد و موتور 5.5 لیتری با پایین‌ترین نرخ تولید در سال یعنی ۵.۰۰۰ واحد تولید خواهند شد.

اطلاعات Corvette جدید به بیرون درز کرد !!!

هر دو موتور جدید V8 با دو توربو شارژر خواهند بود و اطلاعات پخش شده حاکی از آن است که Cadillac Sport Car نیز از مدل کوچکتر استفاده خواهد کرد.در مورد اعداد موتوری هم در همین حد بگوییم که موتور 5.5 لیتری جدید ۸۵۰ اسب قدرت و ۷۲۰ پوند گشتاور خواهد داشت که لااقل جالب به نظر می‌رسد.
طبق همین پرونده‌های درز کرده مشخص می‌شود که Corvette فعلی یعنی C7 تا سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد که این موضوع تولید هم زمان دو مدل C7 و C8 را تایید میکند.

مترجم:سیاوش مرادی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار