کد خبر: ۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 29
روز گذشته هواوی به طور رسمی از گوشی Honor V10 در چین رونمایی کرد. در طی این مراسم علاوه بر معرفی پرچمدار جدید گوشی سری آنر، هواوی از چند نمونه از تکنولوژی های آینده که مشغول کار بر روی آنها است، پرده برداری کرد. به نظر میرسد که اپل الهام بخش بسیاری از این تکنولوژی ها بوده است.

به گزارش آی تابناک : هواوی مشغول کار بر روی ساختار سنسور سه بعدی نور خودش برای دوربین جلو است. این تکنولوژی می تواند از 300 هزار نقطه چهره شما را در 10 ثانیه بسازد. همانطور که  قابل پیش بینی می باشد، از این سنسور سه بعدی برای بازکردن قفل تلفن و برای پرداخت های موبایلی استفاده خواهد شد. زمانی که این تکنولوژی برای باز کردن قفل سیستم استفاده شود، تنها در 0.4 ثانیه عمل خواهد کرد. این در حالیست که سنسور اثر انگشت برای عمل کردن 0.2 ثانیه زمان نیاز دارد.



تکنولوژی دیگری که هواوی در این مراسم به آن اشاره کرد، انیموجی بود. البته هواوی می کند که تکنولوژی آنها از اپل بالاتر است و دارای سیستم ردیابی قوی تری است که می تواند حتی حرکات زبان را نیز تشخیص دهد. این تکنولوژی هنوز در آنر V10 و یا دستگاه دیگری از هواوی در دسترس نیست. ممکن است که در زمان معرفی P11 آماده استفاده باشد، اما این شرکت هیچ زمان دقیقی برای استفاده از آنها مشخص نکرده است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار