کد خبر: ۱۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 28
شرکت لاجیتک با همکاری با شاخه وایو از شرکت اچ‌تی‌سی موفق به طراحی نخستین نمونه از صفحات کلید مشترک بین دنیای واقعیت مجازی و دنیای فیزیکی شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : شرکت لاجیتک که به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های تولید ابزارهای جانبی برای تلفن‌های همراه هوشمند مطرح است، به‌تازگی با یکی از بزرگان واقعیت مجازی همکاری ویژه‌ای را آغاز کرده است.
نتیجه این همکاری نیز ساخته‌ شدن نخستین بسته ویژه صفحه‌ کلید برای استفاده در دنیای واقعیت مجازی است که می‌توان از آن در محیط فیزیکی و مجازی به صورت یکسان استفاده کرد.

از ویژگی‌های این بسته ویژه سخت‌افزاری–نرم‌افزاری که بریج (Bridge) نام دارد، اینست که در حقیقت شامل یک صفحه‌کلید سری G شرکت لاجیتک است، و در کنار آن نیز یک سیستم مبدل واقعیت مجازی از سوی شرکت اچ‌تی‌سی قرار گرفته است، که نتیجه آن، تلفیقی از کی‌برد با قابلیت‌های خاص واقعیت مجازی خواهد بود.
 

 
همچنین در کنار این دو مورد، یک کیت توسعه نرم‌افزاری در این بسته جای داده شده است تا برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان بتوانند به کمک آن، به‌سادگی صفحه کلید واقعیت مجازی خود را شخصی‌سازی نمایند.

گفتنی است قیمت تعیین شده برای بریج، 150 دلار است ولی این دو شرکت قصد ندارند تا با عرضه گسترده آن به بازار، شرایط را برای پیشرفت خود محدود کنند، و بنابراین ابتدا یک دوره بتا برای این محصول در نظر گرفته‌اند که تا اواسط ماه نوامبر ادامه دارد.
به این ترتیب تنها 50 مدل از بسته بریج ساخته شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود تا بتوانند به کمک تجربه خود، این شرکت‌ها را برای بهبود ساختار بریج آماده سازند.
 
شایان ذکر است که لایه نرم‌افزاری بریج موجب می‌شود تا بتوان نقشه عملکرد صفحه کلید را به صورت کامل از نو بازنویسی کرده و حتی در دنیای واقعیت مجازی، پوسته گرافیکی آن را نیز به‌طور کامل تغییر داد.
 





منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار