تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 25
واتس اپ یکی از مهم ترین و محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است که سال هاست در اختیار کاربران قرار گرفته است. به طور سراسری می توان گفت که حالا تلگرام و واتس اپ حرف اول را در میان کاربران ایرانی می زنند. هر چند مدت ها مسنجر فیس بوک هم در راس بود اما باید گفت که قابلیت های جدیدی که برای واتس اپ در نظر گرفته شده موجب شده که بر محبوبیتش اضافه شود.

به گزارش آی تابناک : در حقیقت فیس بوک تمایل دارد تا از هر سیستم محبوب پیام رسان یا شبکه های اجتماعی برترین ها را گلچین کند و به واتس اپ منتقل کند.

در آخرین بروز رسانی هایی که از تلگرام به چشم خورد، کاربران قادر بودند تا ۵ چت مهم خود را به بالای مسنجر پین کنند. اما در واتس اپ در یکی از آخرین بروز رسانی ها نیز این قابلیت را ارائه داده اند اما با یک تفاوت ساده که در ادامه ذکر می شود.

از آن جا که واتس اپ بر اساس شماره کار می کند می توان گفت که تماس ها تقریبا شناخته شده هستند و از امنیت خوبی نیز برخوردار است. از طرفی گاهی افراد در لیست خود با افراد زیادی چت می کنند اما همیشه یک چت مهم تر از بقیه است. از این رو واتس اپ این امکان را ایجاد کرده که ۳ چت را در بالای لیست پین کنید. امیدواریم که این رقم افزایش یابد اما حالا چگونه باید چت های واتس اپ را پین کرد؟

این ویژگی در آخرین ورژن از واتس اپ بوده است. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که از آخرین ورژن واتس اپ استفاده می کنید می توانید به مارکت های اندرویدی یا ios سر بزنید و از بروز رسانی واتس اپ مطمئن شوید. یا اینکه می توانید به سادگی با مراجعه به لینک زیر این موضوع را بررسی کنید:

آخرین ورژن WhatsApp را از اینجا دنبال کنید.

آخرین بروز رسانی واتس اپ سراسری بوده و همچون ورژن های قبلی نیاز به انتظار برای پشتیبانی منطقه ای نداشته است. اگر آپدیت را انجام دهید همه چیز در اپلیکیشن آشکار خواهد بود.

به فرض اینکه شما از آخرین نسخه از واتس اپ استفاده می کنید به سراغ روش کار می رویم:

اول اینکه WhatsApp خود را باز کنید و به تب چت ها بروید.

آن چتی که می خواهید بر بالای لیست، پین کنید را انتخاب کنید و بر روی آن به سمت راست سوایپ کنید. ( بکشید )

این کار، چت شما را به دو حالت read یا  unread تغییر می دهد اما کمی انگشت خود را نگاه دارید تا دو عبارت دیگر به صورت Read و Pin مشاهده کنید.

از میان این دو گزینه همانطور که مشاهده می کنید، گزینه Pin را انتخاب کنید.

وقتی که پین کردن به خوبی انجام شد، در گوشه سمت راست می توانید آن را مشاهده کنید. اما اگر بخواهید یک چت را از حالت پین خارج کنید مجددا همین کار ها را روی آن انجام دهید. بدین صورت که، می توانید روی پیام مورد نظر، به سمت راست سوایپ کنید تا حدی که میان گزینه ها Unpin را مشاهده کنید. با ضربه زدن به آن چت از حالت پین شدگی خارج می شود.

تجربیات خود را در این باره و در رابطه با واتس اپ با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.






منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار