تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 25
وزارت راه و شهرسازی در امکان جدیدی که فراهم آورده، به مسافران این فرصت را می‌دهد تا اعتراضاتشان نسبت به وضعیت جاده‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به گوش مسئولان برسانند.
به گزارش آی تابناک : طبق اعلام معاونت حمل‌ونقل این وزارتخانه، با امکان جدیدی که در تلگرام به وجود آمده، مسافران می‌توانند انتقادات و شکایت‌های خود را به طور مستقیم ثبت کرده و شرایط انتقال آن به مسئولان را فراهم کنند.

این ربات تلگرامی که با نام سفر ۹۶ (safar96_bot@) فعال شده، به منظور ثبت انتقادات و پیشنهادهای مردم از خدمات مرتبط با چهار شیوه حمل‌ونقل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی آغاز به کار کرده است و مسافران تمام بخش‌های حمل‌ونقل می‌توانند با استفاده از آن، مسائل به وجودآمده در طول سفر خود را به مسئولان انتقال دهند.

وزارت راه همچنین اعلام کرده تمام بخش‌های حمل‌ونقل موظف شده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکایات مطرح‌شده را بررسی کرده و نسبت به تغییر در وضعیت آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

 



منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار