کد خبر: ۱۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 25
حدود یک سال پیش بود که گوگل تصمیم گرفت برای کاربران قابلیت ذخیره و نمایش آفلاین صفحات و محتویات وب را فراهم کند و با انجام کارهایی مقدمات این کار را فراهم کرد. اما حالا کاربرانی که به مشاهده آفلاین صفحات نیاز بیشتری دارند، با کمک دو پیشنهاد و روش گوگل می توانند محتویات وب را روی گوشی خود در گوگل کروم ذخیره کنند و به موقع به دور از دسترسی اینترنت آن ها را مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش آی تابناک : بعضی از اوقات در حال جستجوی موضوعی در اینترنت هستیم که به محض پیدا کردن و کلیک کردن بر لینک ها، دسترسی نت خارج می شود.

جدیدا در مرورگر گوگل کروم، با ارائه یک دکمه آبی رنگ به ما گفته می شود که می توانید به محض وصل شدن نت، محتویات را دانلود کنید.

در چنین شرایطی با صفحه ای مطابق زیر مواجه می شوید:

دانلود صفحات نت

اگر روی لینک آبی بالا کلیک کنید، امکان دانلود برای تان فراهم می شود و می توانید از صفحه در موقع اضطراری استفاده کنید.

روش دوم: دانلود محتویات لینک

حالا فرض می کنیم که به محتویات یک صفحه نیاز داریم و باید زمانی که به نت دسترسی نداریم به آن مراجعه کنیم. برای این کار ابتدا مرورگر خود را بروز رسانی کنید و بعد صفحه مورد نظر را باز کنید.

روی لینک مورد نظر انگشت خود را قرار دهید، تا یک لیست از منو ها باز شود:

دانلود صفحات نت

به لینک آخر با عنوان Download Link دقت کنید. کافی است روی این گزینه کلیک کنید تا محتویات صفحه دانلود شود و در بخش دانلود ها قرار گیرد. بدین صورت وقتی به نت دسترسی ندارید می توانید به راحتی، آن چه را که دانلود کرده اید را مشاهده کنید.

زمانی که صفحه را دانلود کردید می توانید به آپشن دانلود ها در مرورگر مراجعه کنید و بعد از آن، لیست ها را مشاهده کنید:


وقتی که در کنار آیتم ها تیک را مشاهده کنید می توان مطمئن بود که دانلود تکمیل شده است پس می توان از آن ها استفاده کرد.

بدین صورت می توانید از صفحات خود یک نسخه آفلاین ایجاد کنید. البته می توانید به کمک قابلیت های تبدیل صفحه وب به پی دی اف، از وب سایت ها همانطوری که مشاهده می شوند هم یک بک آپ پی دی اف بگیرید و به موقع در هر حالت و تحت هر پلتفرم آن ها را مشاهده کنید.

برای این هدف آیا شما تجربه موفقی داشته اید؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.






منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار