کد خبر: ۱۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 24
شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود را معرفی می کند و برای سال 2018 نیز در نظر داشته گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : گفته می شود در کنار این دو مدل یک نسخه مینی از گلکسی اس 9 نیز در کار بوده و باید شاهد آن باشیم. گلکسی اس 9 در مشخصات نسبت به مدل فعلی بهبودیافته بوده اما در طراحی تغییر خاصی نخواهد داشت.
براساس گزارش های انتشاریافته کمپانی سامسونگ می خواهد در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس از  گوشی هوشمند گلکسی اس 9 رونمایی به عمل آورد. اسمارتفونی که مشخصات رده بالایی داشته و در طراحی تغییرات چندانی پیدا نخواهد کرد. بنابراین معرفی آن در نمایشگاه CES 2018 می تواند مطابق گفته شایعات باشد.
از مشخصات گلکسی اس 9 باید به صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD+، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، پردازنده اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 و برخی دیگر اشاره داشت.
با چنین مشخصاتی باید گلکسی اس 9 را یک تلفن هوشمند رده بالا دانسته که توسط سامسونگ بروزرسانی سخت افزاری برای آن در نظر گرفته شده و محصولی قابل توجه است.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار