کد خبر: ۱۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 23
همانطور که می دانید، سخت افزارهای ماینینگ این روزها از فروش بالایی برخوردار هستند که این مسئله به لطف بالا رفتن ارزش پول های اینترنتی و استخراج Bitcoin مهمترین علت آن به شمار می رود. در این میان شاهد معرفی کارت گرافیک های مخصوص این پروژه و مادربردهای تخصصی ماینینگ بوده ایم؛ اما تا کنون خبری از ارائه منابع تغذیه خاص و منحصر به فرد برای این موضوع نشده بود. در نتیجه ماینرها از منابع تغذیه عمومی و صنعتی استفاده می کردند. در این میان کمپانی FSP دست به تولید یک پاور خاص برای ماینرها زده است.

به گزارش آی تابناک : این محصول با نام FSP2000-A0AGPBI یک منبع تغذیه تخصصی با توان 2000 وات است! کمپانی FSP این محصول را با نشان 80 Plus Platinum راهی بازار کرده است. این منبع تغذیه برای کار در شرایط سخت و طولانی مدت طراحی شده است که می تواند تمام 24 ساعت روز را با توان خروجی کامل به ارائه نیرو بپردازد. پردازش های ماینینگ عموما بر پایه GPU و کارت گرافیک ها هستند؛ از همین رو بخش اعظم خروجی های این محصول به ارائه جریان به کارت گرافیک ها اختصاص یافته است. FSP2000-A0AGPBI در ولتاژ 220 الی 230 ولت، تنها 17 میلی ثانیه را برای ارائه حداکثر توان خود نیاز خواهد داشت.

این محصول قادر به تغذیه همزمان تعداد زیادی کارت گرافیک بوده و برای این هدف به 16 ریل خروجی PCI-E 6+2 مجهز شده است. طراحی کابل های این محصول به صورت ماژولار است که نصب، راه اندازی و عیب یابی یک سخت افزار خاص را در کثری از زمان امکان پذیر کرده است. از آنجایی که پاور FSP2000-A0AGPBI یک محصول با درجه صنعتی است، می تواند با ولتاژ های 90 الی 264 ولت سازگار باشد. مقاومت در برابر حرارت و رطوبت فضا نیز از جمله دیگر ویژگی های این PSU به شمار می روند. در نهایت طول می توان به طول FSP2000-A0AGPBI اشاره کرد که به گفته تولید کننده به 100 هزار ساعت می رسد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار