کد خبر: ۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 23
راک استار، ناشر عنوان Grand Theft Auto Online به تازگی بروز‌رسان جدیدی برای این عنوان منتشر ساخته است که این بروز‌رسان علاوه بر افزودن هلیکوپتر جدید و مسابقات پرمیوم، تخفیف‌های بسیاری را به مناسبت جمعه سیاه به بازی اضافه می کند.
به گزارش آی تابناک : به تازگی بروز‌‌رسان جدیدی برای عنوان Grand Theft Auto Online منتشر شده است که این بروز‌رسان وسیله نقلیه جدید به نام هلیکوپتر شکارچیFH-1 را به بازی اضافه می کند. این هلیکوپتر مجهز به دو سیستم آتش است و علاوه بر تیر بار دارای یک موشک انداز با موشک‌های حامل به عنوان سلاح ثانویه می باشد که اگر آن را به دست آورید می توانید آسیب جدی به دشمنان خود وارد کنید.

شما می توانید از حالا تا ۲۷ نوامبر با ورود به بازی Grand Theft Auto Online لباس جامپ سوییت شخصیت Jock Cranley را به طور رایگان دریافت کنید. به علاوه مسابقات رانندگی پرمیوم جدیدی به این عنوان اضافه می شود که یکی از آن‌ها Redneck نام داشته و فقط خودرو‌های Rocket Voltio می توانند در این مسابقات شرکت کنند و دیگری نیز مسابقات زمانی یا تام تریال می باشند. صرف نظر از این که شما در کدام یک از این مسابقه‌ها شرکت کرده و یا چه رتبه ای به دست آورید، قادر خواهید بود تا تجربه سه برار کسب کنید. البته اگر در پایان مسابقات بین سه نفر اول باشید علاوه بر تجربه اضافه می توانید دلار نیز به دست آورید.

همچننی راک استار شانزده مسابقه Transform Races را به بازی اضافه می کند و تا روز ۲۷ نوامبر (دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶) با شرکت در هر یک از این مسابقه ها به صورت دلخواه، دلار و شهرت دوبرابر کسب خواهید کرد.

در نهایت به مناسبت جمعه سیاه کاربران قادر خواهند بود تا از فروشگاه های درون بازی آیتم‌های زیر را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند:

اتومبیل دو در Progen Tyrus
اتومبیل Dewbauchee Rapid GT
آیتم های ارتقای موتور اتومبیل
آیتم های ارتقای هندلینگ اتومبیل
ترمزها و جعبه دنده
توربو و سیستم تعلیق
اسپویلرها
عنوان Grand Theft Auto Online هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است.






منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار