کد خبر: ۱۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 23
آیفون X با پردازنده A11 و صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی اولد و طراحی بدون حاشیه عملا یک ابزار بی‌نظیر برای بازی است اما در حالی که بازی‌های قدرتمندی می‌توانند روی این گوشی اجرا شوند، فعلا تنها تعداد محدودی بازی برای آیفون X بهینه‌سازی شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : آیفون X با پردازنده A11 و صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی اولد و طراحی  بدون حاشیه عملا یک ابزار بی‌نظیر برای بازی است.
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X

در حالی که بازی‌های قدرتمندی می‌توانند روی این گوشی اجرا شوند ولی فعلا تنها تعداد محدودی بازی برای آیفون X بهینه‌سازی شده‌اند. بسیاری از بازی‌ها نمی‌توانند با طراحی لبه تا لبه و نسبت تصویر آن سازگار باشند و به طور بسیار بدی اجرا می‌شوند. از سوی دیگر؛ آیفون X قابلیت‌هایی برای بازی‌های واقعیت افزوده دارد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد طیف وسیعی از بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده باشیم.

فعلا تا انتشار سری جدیدی از بازی‌های سازگار با این گوشی؛ ۱۱ بازی جذاب و خوب برای نصب روی آیفون X را معرفی می‌کنیم:

Warhammer 40,000: Freeblade

شرکت سازنده: Pixel Toys
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
یک بازی تیراندازی سوم شخص هیجان‌انگیز که به شما امکان می‌دهد در یک سری محیط‌های روباتی بتوانید نبردهای سختی را تجربه کنید. محیط گرافیکی این بازی بسیار خوب پیاده‌سازی شده است و جلوه‌های بصری آن رضایت‌بخش است. با استفاده از قابلیت‌ ۳D Touch روی آیفون X می‌توانید حین بازی با ضربه زدن سخت‌تر روی نمایشگر؛ سریعا در بازی زوم کنید. این بازی مجموعه‌ای از قابلیت‌های واقعیت افزوده iOS 11 را با استفاده از یک مود AR جداگانه به نمایش می‌گذارد. به طور مثال، به شما اجازه می‌دهد از بازی خود در محیط‌های واقعی عکس بگیرید.
 


The Talos Principle
 
شرکت سازنده: Devolver Digital
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
یک بازی معمایی فلسفی اول شخص است که باید بتوانید بیش از ۱۲۰ معما یا چالش را حل کنید. برای رمزگشایی از بازی‌ها باید هوش و خلاقیت بسیار زیادی به خرج بدهید. در این بازی باید کنترل یک روبات هوشمند را به دست بگیرید و مرحله به مرحله؛ با حل معماهای مختلف از رازهای زندگی این روبات پرده بردارید.

این بازی در مهرماه امسال برای آیفون عرضه شده و سازنده آن یکی از شرکت‌های معروف بازی‌سازی در دنیا است که تجربه‌های موفقی در کارنامه خود دارد. بازی کردن The Talos Principle روی آیفون X می‌تواند هیجان بیشتری برای کاربران داشته باشد چون صفحه‌نمایش این گوشی بسیار با کیفیت است و تراشه پردازش گرافیکی آن نیز به اندازه کافی قدرتمند است.
 


Super Mario Run
 
شرکت سازنده: Nintendo
  
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
بازی سوپر ماریو روی هر دستگاهی جذاب است و کاربر را مشغول می‌کند ولی اجرای این بازی روی یک صفحه‌نمایش اولد بزرگ بدون حاشیه عالی است. رنگ‌های سوپر ماریو روی آیفون X بسیار شفاف و زنده‌تر هستند. طراحی بدون حاشیه این گوشی باعث می‌شود ساده‌تر و سریع‌تر بازی کنید. این بازی در یکم نوامبر به‌روزرسانی شده و با آیفون X و iOS 11 سازگاری کاملی دارد.
 


Modern Combat Versus
 
شرکت سازنده: Gameloft
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
بازی Modern Combat Versus می‌تواند یک نمایش عالی از گرافیک قدرتمند آیفون X را نشان دهد. یک بازی اول شخص تیراندازی مملو از جلوه‌های ویژه است که به صورت چند نفره نیز قابل بازی است. گیم‌پلی این بازی بسیار خوب ارزیابی شده است و سبک و محیط جدیدی نسبت به بازی‌های اول شخص تیراندازی در مقابل شما قرار می‌دهد. جزو بهترین بازی‌های اخیر شرکت معروف Gameloft است که با استقبال زیاد کاربران آی‌او‌اسی نیز روبرو شده است. آخرین به‌روزرسانی این بازی مربوط به ۱۶ نوامبر است.
 


The Machines
 
شرکت سازنده: Directive Games
 
۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 

یکی از بهترین بازی‌های واقعیت افزوده iOS که البته هنوز در حال توسعه و تکمیل است. این بازی مبارزه‌ای و تیراندازی را می‌توان چند نفره انجام داد و از جلوه‌های ویژه و بصری با کیفیت ۴K سود می‌برد. شما می‌توانید با قابلیت واقعیت افزوده هر صحنه دنیای واقعی را به یک میدان نبرد در بازی تبدیل کنید. همین‌طور که دارید در بازی شلیک می‌کنید؛ می‌توانید به سوی دشمن چند قدم نزدیک‌تر بروید یا دورتر شوید. فضای بازی این‌قدر رئال هست که تصور کنید در وسط یک میدان نبرد واقعی هستید.
 


Oceanhorn
 
شرکت سازنده: Cornfox & Brothers
 
۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 

احتمالا شرکت نینتندو فعلا بازی Legend of Zelda را برای اسمارت‌فون‌ها عرضه نمی‌کند ولی بازی Oceanhorn می‌تواند یک جایگزین خوب برای آن باشد. Oceanhorn یک بازی سه بعدی ماجراجویی است که به خوبی روی آیفون X اجرا می‌شود. افکت‌های آب در این بازی خیره‌کننده هستند و محیط‌های رنگارنگ با وضوح بالا، چشم کاربران را مسحور می‌کنند.
 


Marvel: Contest of Champions
 
شرکت سازنده: Kabam
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
یک بازی مبارزه‌ای بزرگ برای دنیای موبایل با گیم‌پلی عالی، شخصیت‌های نمادین، ضربه‌ها و واکنش‌های تند و شدید که می‌تواند تجربه مبارزه با انواع موجودات را برایتان به ارمغان بیاورد. وقتی این بازی را روی آیفون X اجرا می‌کنید و مشغول کشف و مبارزه می‌شوید؛ حس خواهید کرد که دارید با یک کنسول بازی دستی قدرتمند بازی می‌کنید. صفحه‌نمایش اولد و بزرگ آیفون X باعث می‌شود؛ صحنه‌های سه بعدی بازی با جلوه بصری بسیار بالایی نمایش داده شوند.
 


Alto’s Adventure
 
شرکت سازنده: Snowman
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
یک بازی مسابقه‌ای ورزشی بی‌پایان است. شما باید مهارت خود در اسکی روی برف را در این بازی به نمایش بگذارید. یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای سال‌های اخیر روی آی‌تونز است که با استقبال زیاد کاربران روبرو شده است. گرافیک و طراحی بازی روی آیفون‌های قدیمی خارق‌العاده بوده اما حالا تصور کنید آن را روی آیفون X بازی کنید. جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به شدت اعتیادآور است و شما را گرفتار خود می‌کند. در حالی که تلاش می‌کنید امتیاز خود را بالا ببرید؛ رنگ‌های ملایم و تسکین‌بخش این بازی می‌توانند یک آرامش درونی نیز به شما هدیه بدهند.
 


Splitter Critters
 
شرکت سازنده: RAC7
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
این بازی معمایی توانسته است جایزه بازی خلاقانه سال ۲۰۱۷ را در مراسم WWDC امسال از آن خود کند. یک بازی معمایی و چالش‌برانگیز است که می‌تواند همه رده‌های سنی را مشغول کند. در این بازی، باید صحنه‌های کاغذمانند را با انگشت خود چند تکه کرده و از آن‌ها برای هدایت موجودات فضایی به سوی سفینه‌های خود استفاده کنید. در این بین؛ ممکن است موجودات فضایی را از دست غول‌ها نجات دهید یا چالش‌های دیگری را حل کنید. تصور این بازی روی آیفون X به همراه قابلیت‌های واقعیت افزوده می‌تواند Splitter Critters را بیشتر از آنچه هست؛ محبوب کند.
 


The Witness
 
شرکت سازنده: Thekla
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
اگر اهل بازی‌های معمایی هستید و هم دوست دارید حین بازی؛ ده‌ها باغ رنگارنگ و جزیره‌های زیبا و شادی‌آفرین ببینید؛ به سراغ بازی The Witness روی آیفون X بروید. این بازی به تازگی و همزمان با iOS 11 منتشر شده است.

در این بازی باید در یک جزیره خالی از سکنه از خواب بیدار شوید و شروع به جست‌وجو در آن کنید. به هر بخش از جزیره که قدم می‌گذارید؛ معماهای جدیی مطرح می‌شوند که باید حل کنید و در این راه از تمام حس شنوایی و بینایی خود کمک بگیرید. قیمت این بازی روی اپ‌استور حدود ۱۰ دلار است که بسیار ارزان‌تر از قیمت آن روی پلتفرم‌های دیگر است.
 


Chameleon Run
 
شرکت سازنده: Noodlecake Studios
 
 ۱۱ بازی برتر و هیجان‌انگیز برای آیفون X 
 
در نظر اول یک بازی ساده رانر است ولی شما را معتاد خودش می‌کند. در این بازی باید دایم کاراکتری را به جلو هدایت کنید اما نکته‌اش اینجا است که باید رنگ شخصیت بازی با پلتفرم یکی باشد. باید حواس‌تان به رنگ‌ها در هنگام پرش و عبور از موانع باشد. دایم باید میان انتخاب رنگ و پریدن یکی را انتخاب کنید. وجود رنگ‌های جذاب در این بازی باعث می‌شود روی آیفون X با صفحه‌نمایش اولد بسیار زیباتر به نظر برسد و شما را شاداب‌تر کند.






منبع : وبسایت یک پزشک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار